استاندار كرمانشاه از اتمام به موقع پروژه هاي مهر ماندگار توسط دستگاه هاي اجرايي ذيربط استان تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت اله دمياد با اشاره به اقدامات ارزنده دولت دكتر احمدي نژاد در بخش پروژه هاي مهر ماندگار، افزود: خوشبختانه با روي كار آمدن دولت مهر زمينه هاي توسعه و آباداني در جا ي جاي ايران اسلامي شكل گرفت كه در استان كرمانشاه هم پروژه هاي مهر ماندگار كه باعث شكوفايي و بالندگي استان خواهند شد در حال اجرا هستند كه مديران و مسؤلين دستگاه هاي اجرايي ذيربط بايد نهايت اهتمام و تلاش خود را جهت تسريع در اجراي اين پروژه ها بكار گيرند.

وي گفت: پروژه هاي مهر ماندگار استان در بخش هاي مختلف آب، راه و حمل و نقل، كشاورزي، عمران و زيربنايي در حال اجرا مي باشند كه تلاش خواهيم كرد انشاءاله تا پايان دولت خدمتگزار كليه اين پروژه ها به منظور رفاه هم استاي هاي عزيز به بهره برداري برسند.

دمياد در ادامه، خطاب به دستگاه هاي اجرايي استان، تاكيد كرد: با توجه به اينكه يكي از اولويت هاي كاري خود را در جهت تسريع در اجراي پروژه هاي مهر ماندگاراستان عنوان نموده ام لذا برنامه بازديد از روند اجرايي اين پروژه ها را با جديت دنبال خواهم كرد.

وي در پايان اظهار داشت: در حدود 40 طرح مهر ماندگار در استان در حال اجرا است كه راه آهن غرب كشور، قطعات بزرگراه مياندوآب – كرمانشاه، بزرگراه كربلا، طرح سامانه گرمسيري و همچنين اجراي چندين سد بزرگ در زمره اجراي طرح هاي مهر ماندگار در استان هستند./س

برچسب ها: کرمانشاه ، دستگاه ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.