به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي ستاد تسهيلات زائران خراسان رضوي، محمدرضا پهلوان با اشاره به رشد رضايتمندي زائران و گردشگران استان نسبت به سالهاي گذشته اظهار كرد: رضايتمندي زائران و گردشگران در راس اهداف است.
وي با بيان اينكه مشهد به عنوان پايتخت معنوي ظرفيت زائرپذيري بالايي دارد، گفت: مشهد مقدس و شهرستانهاي منتهي به مشهد از حيث وجود مضجع شريف علي بن موسي الرضا و ظرفيت زائرپذيري بالا، همواره نگاه ويژهاي به ارائه تسهيلات و رضايتمندي زائران و گردشگران داشته است.
پهلوان افزود: از آنجايي كه فرهنگ ايراني ريشه در اعتقادات و باورهاي ديني دارد، طيف عظيمي از زائران در مناسبتها و فصلهاي زائرپذير به خراسانرضوي و به ويژه مشهد مقدس سفر ميكنند.
رئيس اداره امور فرهنگي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسانرضوي از توسعه و رشد كيفي خدمات ارائه شده به زائران در ايام نوروزي 92 خبر داد و يادآور شد: ستاد تسهيلات زائران خراسانرضوي با احترام ويژه به زائران حرم مطهر رضوي و گردشگران خراسانرضوي به دنبال رفع نقطه ضعفها و رشد نقاط قوت است.
وي ادامه داد: اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسانرضوي و ستاد تسهيلات زائران استان در ايام نوروز 92 امكانات مطلوبي در ابعاد مختلف اسكان و اقامت، بهداشتي، رفاهي، فرهنگي و امنيتي در اختيار زائران و گردشگران خراسانرضوي قرار داده است.
پهلوان با ابراز خرسندي از رشد رضايتمندي زائران نسبت به سالهاي گذشته از اقامت در مشهد و ديگر شهرستانهاي خراسانرضوي خاطرنشان كرد: تلاشهاي ستاد در مسير جذب رضايت گردشگران و زائران از اقامت و گذران ايام تعطيلات در مشهد و ديگر شهرستانها است.
رئيس اداره امور فرهنگي و روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسانرضوي اظهار كرد: اميد است رشد و توسعه امكانات رفاهي خراسانرضوي، رضايتمندي و آرامش خاطر زائران را به همراه داشته باشد.
گفتني است شكايات زائران و مجاوران بارگاه رضوي از طريق شماره تماسهاي 2-7283001 و 7045 و سايت razavi-chti.ir و سامانه پيامكي 3000611 ستاد تسهيلات زائران خراسانرضوي پيگيري ميشود./س