نماینده مردم تایباد، تربت جام و باخرز در مجلس شورای اسلامی گفت: راهبرد دشمنان در مدت زمان باقیمانده تا انتخابات ریاست جمهوری ایجاد اختلاف و گسست اجتماعی است.



غلامرضا اسداللهی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: به طور قطع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، حماسه دیگری را خلق خواهد کرد و به دنیا نشان خواهد داد که ملت ایران وابسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی اظهار داشت: هر چند در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بیش از 80 درصد مردم ایران به پای صندوق های رای آمدند و حماسه ساز شدند اما فتنه بدخواهان و حوادث پس از آن به نوعی این حماسه را کمرنگ کرد و نتوانستیم از این فرصت به نحو مطلوب بهره گیریم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان با اعمال تحریم های متعدد در تلاش هستند راهبردهای اقتصادی کشور را ناکارآمد جلوه دهند اما دستاوردهای نظام در بخش های مختلف نشان داد که مردم ایران همواره راه خود را در سختی ها پیدا می کنند.

اسداللهی افزود: مردم ایران در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی علیرغم فشارهای استکبار و نداشتن تجهیزات و تسلیحات کافی برای مبارزه، دشمن تا دندان مسلح را شکست دادند و از خاک میهن تا پای جان دفاع کردند لذا در شرایط فعلی نیز شکست دیگری برای بدخواهان رقم خواهند زد.ب.ی/

یوسف زاده

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سالها و تعیین راهبردهای سیاسی و اقتصادی نظام، بستر لازم برای حماسه اقتصادی در کشور را فراهم کرده اند لذا اکنون زمان قطع وابستگی ایران از درآمدهای نفتی است.

وی با تاکید بر اینکه سالها قبل باید ایران از اتکا به درآمدهای نفتی جدا می شد، گفت: شرایط کنونی بهترین زمان برای استفاده از منابع بی شمار داخلی، جلوگیری از خام فروشی و بهره برداری مطلوب از فرآورده های نفتی برای توسعه محصولات صادراتی است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: باید بودجه امسال به گونه ای تنظیم گردد که از اتکای کشور به درآمدهای نفتی کاسته شود و تولید داخلی رونق یابد.

اسداللهی گفت: رویکرد دولت نسبت به بخشهای مختلف اقتصادی باید در راستای حمایت از تولید داخلی تداوم یابد و به واحدهای اقتصادی که کمتر از ظرفیت خود تولید دارند، نقدینگی تزریق شود.

وی بیان کرد: استفاده مطلوب از ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری درست در این بخش و همچنین جلب مشارکت بخش خصوصی به نحو مطلوب از سوی دولت می تواند گام بلندی برای رونق تولید داخلی کشور و استفاده از نفت در این مسیر باشد/س

برچسب ها: نماینده ، مردم ، تایباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.