جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: برقراری امنیت از پایه های اصلی تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است و پلیس نقش بسیار مهمی در این ارتباط دارد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد  سردار سرتیپ پاسدار ˈاحمدرضا رادانˈ در جمع فرماندهان انتظامی این استان با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط رهبر معظم انقلاب، افزود: به هر میزان در برقراری امنیت تلاش مضاعفی صورت گیرد، ملزومات حماسه سیاسی و اقتصادی بیشتر محقق می شود.

وی گفت: نیروی انتظامی با تامین امنیت در سطح کشور و از جمله کنترل مرزها و همچنین امنیت برقراری انتخابات از ارکان مهم تحقق حماسه سیاسی محسوب می گردد.

وی در ادامه در مورد بروز حوادث در محورها اظهارداشت : میزان تلفات تصادفات در محورهای مواصلاتی سطح کشور طی سال 1391 در مقایسه با سال قبل از آن، شش درصد کاهش یافته است.

وی افزود: کاهش 28 درصدی تلفات جاده ای در سال گذشته در استان خراسان رضوی در مقایسه با سال 1390 در کاهش مجموع تلفات در سطح کشور نقش بسیاری داشته است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: استانهای خراسان رضوی، اصفهان، فارس، البرز و تهران نقش تعیین کننده ای در میزان کاهش تلفات دارند و کاهش تلفات در این استان ها با توجه به گستردگی آنها در کاهش آمار تلفات کشوری محوری و تعیین کننده بوده است.

سردار رادان افزود: با تلاش نیروی انتظامی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی اقدامهای بسیار خوبی در برخورد و جمع آوری با معتادان پر خطر در مشهد صورت گرفته است.


برچسب ها: جانشین ، فرمانده ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.