مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی از استقبال و حضور پررنگ مردم بویژه جوانان در طرح نظرسنجی مهم ترین بخش سخنرانی آغازسال1392 رهبرمعظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی،رضاخوراکیان با بیان این مطلب افزود: طرح نظرسنجی مهم ترین بخش از سخنرانی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی روز اول فروردین 92 در جمع هزاران نفر از زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در حال انجام می باشد.

وی خاطرنشان کرد: عنوان سوال این نظرسنجی «از نگاه شما مهم‌ترین بخش از سخنرانی آغاز سال نو رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی چیست؟» می باشد.

خوراکیان یادآور شد: علاقمندان می‌توانند نظر خود را از طریق ارسال پیامک به شماره (1000888) پیامك كنند و یا با مراجعه به آدرس اینترنتی Aqrjavan.org نظر خود را در صفحه مربوط به این نظرسنجی ثبت نمایند.

وی تصریح کرد: کلیه نظرات مخاطبان ارجمند در سایت موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی به آدرس اینترنتی Aqrjavan.org بارگذاری می شود.

مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی یادآور شد: طرح نظرسنجی مهم ترین بخش سخنرانی آغازسال1392 رهبرمعظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی تا 14 فروردین ماه ادامه دارد.

لازم به ذکر است برای سهولت در انتخاب، پس از سخنرانی می‌توانید متن آن را در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (Khamenei.ir) ببینید و با جست‌وجو، عبارت مورد نظر خود را جستجو کنند./س


برچسب ها: حضور ، پرشور ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.