براي تور 7 شب و 8 روز شانگهاي بايستي در حدود 3 ميليون و 799 هزار تومان هزينه كنيد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،‌شانگهای شهر غول آسا و لبریز از جمعیت، این شهر یکی از مهم‌ترین بنادر چین رابط میان اين كشور با دنیای خارج به حساب می‌آید.

شهری که به جنگل آسمانخراش ها معروف است در کرانه رودخانه هوانگ پو در جنوب یانگ‌تسه قرار دارد با فاصله اندکی از اقیانوس آرام و نامش به چینی بر فراز دریا معنی دارد.

از جمله دیدنی های شانگهای  مي توان به موزه شانگهای ، موزه جواهرات شانگهای ، موزه تنباکو چین ، موزه مادام تسو Tussauds، موزه ماشین چین اشاره كرد.

براي تور 7 شب و 8 روز شانگ هاي بايستي چيزي در حدود 3 ميليون و 799 هزار تومان هزينه كنيد كه اين تور مسافرتي شامل بليط رفت و برگشت، 7 شب اقامت در هتل 5 ستاره، صبحانه، ترانسفر فرودگاهي، راهنماي فارسي زبان، بيمه مسافرتي، 3 روز گشت متنوع همراه با ناهار شامل ( برج تلويزيوني ، موزه شانگهاي ، كارخانه مرواريد، باغ يو، كارخانه ابريشم) است.

جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص اين تور با شماره تلفن 8540-42667000 تماس حاصل فرماييد.

 
YU GARDEN
YU GARDEN از باغهای بسیار دیدنی كه الان تبدیل به پارك ملی شده و در قسمت قدیمی شهر واقع شده است.


 
 Silk Factory
همانطور كه می دانید یكی از بهترین و اصلی ترین محصولات چین كه به عنوان گران قیمت ترین سوغات چین مشهور است ابریشم می باشد كه كارخانه های شانگهای بهترین محل برای دیدن و خرید ابریشم می باشد.
 
Huangpu River
یكی از مناطق دیدنی برای گشت در شانگهای رودخانه هانگ پو است كه معبد Jade Buddha موزه شانگهای خیابان Bund در این محدوده قرار گرفته اند.

 
The Bund
این کنار گذر آبی به نام Zhongshan Dong Yi Lu نیز معروف است و یکی از اسکله های زیبا و از مظاهر شهر شانگهای است. این منطقه یکی از 10 مکان دیدنی شانگهای است که ارزش قدم زدن و دیدن را دارد.
مهم ترین و ارزشمند ترین مکان دیدنی این منطقه پل هاي قسمت غربی آن است که دارای معماری های مختلفی از جمله سبک گوتيك ، باروك ، رومي ، كلاسيك و دوره رنسانس است.


Yuyuan Garden
این باغ یکی از پارکهای معروف و کلاسیک شانگهای در منطقه Anren Jie است.این پارک در سال 1557 و با مساحتی بالغ بر 20 هزار متر مربع ساخته شد .


Jade Buddha Temple
در قسمت غربی شهر شانگهای معبد معروف و مقدس متعلق به بودائیها وجود دارد.در سال 1882معبدی قدیمی در این محل برای حفظ 2 مجسمه سنگی بودا وجود داشته که در سال 1928 معبد جدیدی بر روی معبد قدیمی ساخته شد.
این 2 مجسمه بودا نه تنها جزء آثار کم یاب و مقدس است بلکه جزء کارهای چینی زیبا نیز می باشد.
بودای نشسته دارای 190 سانتی متر قد است و بوسیله سنگهای قیمتی و زمرد پوشانده شده است. بودای دراز کشیده 96 سانتی متر طول دارد و به آن اصطلاحا 'lucky repose' یا آرمیده خوش اقبال گویند.



Shanghai Xin Tian Di
اگر می خواهید حال و هوای شانگهای قدیم را با قدم زدن حس کنید حتما باید سری به پیاده روهای محله Shanghai Xin Tian Di بزنید این محله منطقه ای خاص و تک به علت ساختار آن است.این منطقه دارای دیوارهای قدیمی، کاشیکاری ها و خانه های قدیمی شانگ های به نام Shikumen است، زمانی که در این منطقه قدم می زنید شاهد شانگهای قرن 19 و 20 خواهيد بود.



Oriental Pearl TV Tower
برج تلویزیون يكي ديگر از جاذبه هاي شانگهاي است، که با ارتفاع 468 متر در پارک پودونگ Pudong واقع شد.



 Jin Mao Tower
چهارمین برج بلند دنیا و دومین برج بلند چین است که در ناحیه تجاری Lujiazul واقع شده است.این بنا 420 ارتفاع و دارای 88 طبقه است که در سال 1999 افتتاح گردید.این بنا شامل هتل,سالنهای نمایش,محل نمایشگاه و فروشگاههای مدرن است.



Zhujiajiao Ancient Town
Zhujiajiao در حومه شهر شانگهای واقع گردیده است و از مناطق معروف کشور چین با قدمت 1700 ساله است ودارای 47 کیلومتر مربع مساحت است.این شهر با مساحت 47 كيلومتر مربع مانند ونیز ایتالیا برای جابجایی از قایق های مخصوص استفاده می شود.



Huangpu River
این رودخانه كه در شهر شانگهای جریان دارد به نام Huangxiepu یا Chunshen River نیز معروف است. این رود از دریاچه Tai سرچشمه می گیرد و به طرف شرق جریان دارد ودر مرکز شهرشانگ های در منطقه پل Baidu با رود Wasong ادغام و مناظر زیبایی را به وجود می آورد، طول این رودخانه 114 کیلومتر و عرض آن 400 متر است و شهر را به 2 قسمت تقسیم می کند.

*براي مشاهده مهمترين و جذاب ترين اخبار اقتصادي اينجا کليک کنيد

برچسب ها: تور ، شانگهای ، هزینه ، هتل ، جاذبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار