رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری گفت: اختتامیه لیگ سال 91 همزمان با افتتاحیه لیگ سال 92 برگزار می شود و جوایز دوچرخه سواری به آنها داده می شود.

محمود وفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: امسال هم مثل سال گذشته 1391 تمامی مسابقات لیگ چه در بخش خانمها و چه در بخش آقایان به صورت تفکیکی برگزار می شود که مواد پیست از جاده جدا خواهد بود.

وی افزود: لیگ آقایان طبق تقویم ورزشی دوچرخه سواری در سال 92 اواخر فروردین آغاز خواهد شد که در این مراسم قرار است اختتامیه لیگ 91 هم برگزار شود احتمال برگزاری این مراسم در جزیره کیش یا  تهران خواهد بود.

رئیس سازمان لیگ در خصوص لیگ بانوان رکاب زن افزود: مرحله اول لیگ بانوان در تاریخ 18 فروردین ماه شروع خواهد شد و رکاب زنان به رقابت خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون دوچرخه سواری اسفندماه سال 91 به تمامی باشگاهها فرصت اعلام آمادگی و شرکت در تمامی لیگ ها را داد ولی متاسفانه خیلی از باشگاهها نتوانستند اعلام آمادگی بکنند به دلیل آنکه برخی از باشگاهها با بودجه هایی که در اختیارشان بود از فدراسیون خواستار فرصتی شدند تا بتوانند بررسی های لازم را انجام بدهند که آیا می‌توانند باشگاههای دوچرخه سواری خود را نگه دارند تا بتوانند در لیگ های امسال شرکت کنند که فدراسیون تا قبل از شروع مسابقات به تمامی باشگاهها فرصت ثبت نام داد تا شانس شرکت در تمامی مسابقات لیگ را از دست ندهند./آق
برچسب ها: دوچرخه سواری ، وفایی ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار