70 کيلو ترياک از بارفلفل يکدستگاه خودرو با هوشياري مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز کشف شد.

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سرهنگ «مجيد رضا شيرزادي» سرپرست پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با اعلام اين خبر گفت:  طي انجام تحقيقات نامحسوس و رصد کردن فعاليت قاچاقچيان مواد مخدر مأموران متوجه شدند که يک باند تهيه و توزيع مواد مخدر قصد دارد يک محموله مواد مخدر را از استانهاي جنوبي وارد استان البرز کنند.
 
وي افزود: مأموران با انجام اقدامات و تحقيقات گسترده مشخصات خودرويي که قاچاقچيان قصد داشتند مواد مخدر را به وسيله آن و در پوشش محصولات کشاورزي (گوجه فرنگي، بادمجان و فلفل سبز) به شهرستان کرج انتقال دهند را به دست آورند.
 
سرهنگ شيرزادي افزود: مأموران با تحت کنترل گرفتن محورهاي مواصلاتي استان و حضور نامحسوس در سطح جاده هاي اصلي استان به محض ورود خودروي مذکور به حوزه استحفاضي فرماندهي انتظامي استان  شناسايي وتحت محاصره نامحسوس قرار دادند تا اينکه پس از يک ساعت تعقيب نامحسوس خودروي مذکور در محل قرار براي تحويل بار به خريدار توقف کرد.
 
وي گفت: خريدار محموله مواد مخدر با استفاده از يک دستگاه کاميون و تعداد 4 نفر ديگر از همدستان خود براي جابجايي محصولات کشاورزي حاوي مواد مخدر از کاميون حمل محموله به کاميون خود بر سر قرار حاضر شدند، فارغ از اينکه کليه تحرکات و ترددهاي آنها از ساعتها پيش تحت کنترل مأموران قرار دارد.
 
شيرزادي اظهار داشت: سرانجام مأموران در يک اقدام ضربتي و کاملاً غافلگيرانه در حالي که قاچاقچيان در حال جابجايي مواد مخدر بودند هر6 عضو اصلي اين باند را دستگير کردند و در بازرسي از بار محصولات کشاورزي موفق شدند مقدار 70 کيلو و300 گرم مواد مخدر از نوع ترياک که بسيار ماهرانه داخل بار فلفل سبز جاسازي شده بود را کشف کنند.
 
گفتني است متهمان دستگير شده بهمراه خودروي توقيفي و مواد مخدر کشف شده، با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند./ل
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، فلفل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار