خدمات درمانی که به تازگی در قالب نبود دارو، گرانی آن و تورم موجود در لایه های مختلف درمانی به عنوا یک معضل موجود در حوزه سلامت جامعه مطرح شده، این بار پاگیر هنرمندان شده است.

باشگاه خبرنگاران-گرانی خدمات درمانی که به تازگی در قالب نبود دارو، گرانی آن و تورم موجود در لایه های مختلف درمانی به عنوا یک معضل موجود در حوزه سلامت جامعه مطرح شده، این بار پاگیر هنرمندان شده به گونه ای که موجبات خروج اضطراری سعدالله همت خواه متخلص به سعدی افشار را که در سالهای مدید به عنوان مشهورترین سیاه ایران در میان مردم شناخته شده را فراهم کرد.
گفتنی است که شاید تا به امروز وضعیت نابهنجار خدمات درمانی کشور آنچنان که باید و شاید به چشم مسئولان نیامده اما به طور حتم با ترخیص سعدی افشار به دلیل نرخ بالای بستری شبانه در بخش مراقبت های ویژه، این مشکل جلوه گری بیشتری داشته باشد.
لازم به ذکر است که از جهت دیگر به نظر می رسد که حمایت مالی و معنوی مسئولان نیز با توجه به شرایط کنونی نقش الزام به خود گرفته زیرا بنابر شواهد تا به امروز هر چه از دست هنرمندان و دوستان سعدی افشار برمی آمده انجام شده و رنگ محبت و حمایت به خود گرفته است./ي2
نسرین خدایاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار