مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:اختلاف سليقه مسئولين تا وقتي منتهي به گريبانگري نشود، اشکالي ندارد، ماجراي ديدار همسر بشار اسد با بردپيت و آنجلينا جولي چه بود؟ + تصاوير و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:



اختلاف سليقه مسئولين تا وقتي منتهي به گريبانگري نشود، اشکالي ندارد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/1/6/950594_529.jpg
 توقع بنده از مسئولين اين است كه حالا كه رفتار دشمن شدت پيدا كرده است، شما هم رفاقت‌هايتان را با هم شدت بدهيد و بيشتر با هم باشيد. تقوا، تقوا، تقوا، صبر، ميدان ندادن به احساسات سركش، ملاحظه‌ى مصالح كشور، متمركز كردن همه‌ى توان و نيرو براى حل مشكلات مردم و مشكلات كشور؛ اين توقع ماست.

پايان دوران ژاندارمي آمريكا در منطقه/رژيم صهيونيستي بازنده‌ي جنگ با فرزندان انقلاب

 نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سياست خارجي مجلس گفت: آمریکا برای نشان دادن صداقت خود را به جمهوری اسلامی، باید پیشنهاد تعلیق تحریم‌ها را در دستور کار خود قرار دهد.

جدي‌ترين‌ کانديداها براي حضور در انتخابات کدام چهره‌ها هستند؟
 هر روز بر تعداد كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري آينده افزوده مي‌شود، بر اساس گمانه‌زني‌ها اين انتخابات دارای چهار ضلع اصولگرایان،‌ اصلاح‌طلبان، جریان منتسب به دولت و مستقل‌ها است.

احزاب و تشکل‌هاي سياسي پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت

 نقش‌های مهم احزاب در جهان معاصر برقراری پلی ارتباطی بین مردم و حاکمیت و سازمان‌‌دهی و متشکل ساختن آراء و نظرات مردم در خصوص نحوه حکومت و شرکت در فعالیت و مشارکت‌های سیاسی است.

"ولایت" به عنوان ستون انقلاب اسلامی هدف دشمنان
 شهردار تهران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی فهمیده‌اند که عمود و ستون انقلاب اسلامی ایران ولایت است به همین دلیل همه آنها این ستون را هدف گرفته‌اند.

مذاکرات دوجانبه ایران و آمریکا بدون اعتمادسازي از سوي اين کشور صورت نخواهد گرفت

 پس از انتخابات آمریکا و روی کار آمدن باراک اوباما به‌عنوان رئیس جمهور، وی را برآن داشت تا با مذاکره دوجانبه با ایرن بتواند به تمام مقاصد شوم خود دست یابد.

ماجراي ديدار همسر بشار اسد با بردپيت و آنجلينا جولي چه بود؟ + تصاوير

 "اسما اسد"، بانوی اول سوریه و "همسر بشار اسد" رئیس جمهور اين کشور است. وی فارغ التحصیل رشته علوم کامپیوتر از دانشگاه "کينگز لندن" است.

عربستان عذرخواهي کرد ولي کميسيون امنيت ملي بررسي مي‌کند
 عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: مقامات عربستان در مورد حادثه فوت شهروند تهراني عذرخواهي خود را مطرح نموده‌اند اما اين مسئله دليل چشم ‌پوشي از جرم اين ديپلمات نيست و رسيدگي به اين موضوع حتما در دستور کار کميسيون امنيت ملي مجلس قرار خواهد گرفت.

وقتي شهيد بابايي سرايدار مدرسه‌اش را غافل‌گير كرد!
 تلاش کردم تا او را وادار به اعتراف کنم اما واقعيت اين بود که او نظافت را انجام نداده بود؛ شوهرم از من خواست تا موضوع را به دقت پيگيري کنم و خود نيز با آنکه به شدت از کمردرد رنج مي برد، تماشاگر اوضاع بود آن‌روز هر چه بيشتر انديشيدم کمتر به نتيجه مثبت رسيديم...



موسسات غير قانوني اعزام دانشجو هوشيار باشند/ مجازات کلاهبرداري براي اين موسسات يک وکيل پايه يک دادگستري گفت: موسسات غير قانوني اعزام دانشجو به خارج از کشور مسئوليت حقوقي داشته و مدير مسئول موسسه طبق قانون کلاهبرداري مجازات مي‌شود.

بايد فضاي گفت‌وگو براي سلايق مختلف در دانشگاه به وجود آيد

مسئول بسيج دانشگاه شريف گفت: بايد فضاي گفت‌وگو براي سلايق مختلف در دانشگاه به وجود آيد تا اين تضارب آرا به شفاف شدن فضاي دانشگاه کمک کند.

بوسه "بني صدر" بر دستان امام/ عزل رئيس‌جمهوري كه به راي 11 ميليوني خود "مغرور" شد

 در نخستين انتخابات رياست‌جمهوري 86 درصد مردم ايران در پاي صندوق‌هاي راي حاضر شدند و "ابوالحسن بني‌صدر" با 10 ميليون و 753 هزار و 752 راي به عنوان نخستين رئيس‌جمهور ايران، دو سال بر مسند رياست جمهوري تکيه زد؛ وي 15 بهمن 1358 هنگام بوسه زدن بر دستان مبارک امام خميني(ره) سوگند رياست جمهوري خورد و ...

جنگ روانی در جهان امروز چه کاربردی دارد؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/18/901737_987.jpg
جنگ روانی با هدف تضعیف اراده یک دشمن بالفعل یا بالقوه در جنگ و تقویت عزم مردم یک کشور یا متحدان آن برای دستیابی به اهداف سیاسی صورت می‌پذیرد.

تشكيل ستاد انتخاباتي حاميان باهنر/ عسگراولادي: موسوی و کروبی فتنه گر نیستند

 اهم اخبار احزاب و تشکل‌ها در "آذر ماه سال 1391 " شامل برگزاري جلسات و همايش‌هاي انتخاباتي فعالان اين عرصه و پرداختن به مباحث انتخاباتي سال 92 مي‌شود.

در تنظيم قوانين به علم و عقل احترام گذاشته شود
 عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس گفت: در تنظيم و تدوين قوانين مربوط به حوزه تنظيم جمعيت به عقل و علم احترام گذاشته شود، و اگر علم و عقل در تدوين سياست گذاري‌ها لحاظ شود قطعا مشکلات اين حوزه مرتفع خواهد شد.

ایجاد 2 هزار و 700 دفتر ict در روستاها/ ایجاد 370 هزار واحد مسکونی روستایی
 رئیس مرکز توسعه مرکز روستایی و مناطق محروم کشور گفت: در طول دولت نهم و دهم در زمینه مسکن روستایی نیز 370 هزار واحد مسکونی به روستاییان تحویل داده شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار