همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت بانوی بافضیلت اسلام حضرت زهرا(س) تور زیارتی رایگان به بقاع متبرکه به همت ستاد تسهیلات سفر استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: این طرح که از روز گذشته آغاز شده، ادامه پیدا می‌کند و مسافران و گردشگران می‌توانند از این تور زیارتی رایگان برای بازدید از بقاع متبرکه و فضای معنوی آن استفاده کنند.

یحیی نقی‌زاده خاطرنشان کرد: در کنار این تور برپایی مراسم وعظ و سخنرانی در مساجد و برگزاری طرح آرامش بهاری در جوار بارگاه امامزاده‌های استان نیز به همت اوقاف در حال برگزاری است.

وی از برپایی مسابقات قرآن‌خوانی و ایستگاه نقاشی با موضوع ایام فاطمیه خبر داد و بیان داشت: برپایی خیمه‌های معرفت در جوار بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌هایی است که در تقارن ایام فاطمیه با تعطیلات نوروزی به همت ستاد تسهیلات سفر برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: قطعا تقارن این ایام با آغاز سال جدید نشانگر این موضوع است که «سالی که نکوست از بهارش پیداست».

نقی‌زاده اضافه کرد: همزمان با ایام فاطمیه همچنین شاهد توزیع و پخش نذورات و احسانات به ویژه آش نذری در بین مسافران و گردشگران در محوطه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی بودیم/س 

برچسب ها: اردبیل ، تور ، زیارتی ، رایگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.