مدتی است که حرکات نژادپرستی در فوتبال و در میان هواداران فوتبال ديده مي شود و حتی در زمین مسابقه هم شاهد آن هستیم، البته بوآتنگ عقیده جالبی در زمینه پایان دادن به نژادپرستی در فوتبال دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بوآتنگ معتقد است اگر يک مورينيو سياه پوست و يک گوآرديولا پاکستاني در فوتبال ظهور کنند، آن وقت مي‌توانيم اميدوار باشيم که مساله نژاد پرستي ديگر در فوتبال وجود نداشته باشد.

وی مدتی پیش،براي بحث و تبادل نظر درباره نژاد پرستي با سپ بلاتر ، رييس فدراسيون فيفا ملاقات داشت.

بواتنگ در جدیدترین اظهار نظرش در خصوص نژادپرستی بیان داشته است: نژاد پرستي مي‌تواند در همه جا ديده شوند، در خيابان‌ها و محل کار و حتي استاديوم‌هاي ورزشي. زمان هايي در زندگي من بوده است که سعي کرده‌ام به اين مساله توجهي نکنم. درست مانند سردردي که شما سعي مي‌کنيد به آن توجه نکنيد تا خودش بهبود پيدا کند، اما اين اتفاق رخ نداده است و نژاد پرستي از بين نرفته است، اگر با آن مقابله نکنيد، اين پديده زشت روز به روز گسترده‌تر مي‌شود.

در میان همه راهکارهایی که برای پایان دادن به این اتفاق ناپسندیده در فوتبال بکار میرود از جمله جریمه خاطیان و بیرون کشیدن از زمین،اینبار راه حل گواتنگ هافبک میلان در نوع خود جذاب است.

گفتني است:بواتنگ چند روز پيش به مناسبت  روز جهاني مبارزه با نژاد پرستي  در سازمان ملل حضور يافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار