فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: هشت هزار و 600 نفر از کاروان های راهیان نور و مسافران و مهمانان نوروزی از مناطق عملیاتی این شهرستان بازدید کردند

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

علی احمدپور افزود: این تعداد، از روز 29 اسفند سال گذشته تا پایان روز چهارم فروردین سال 92، در قالب کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی از این اماکن دیدن کرده اند.

وی گفت: کاروان های راهیان نور متشکل از دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم سراسر کشورند که از مناطق عملیاتی معراج شهدا، نمایشگاه جلوه های ایثار، رزمگاه شهدا، مسجد مهدیه، نقطه صفر مرزی خسروی، روادگاه امام حسن مجتبی (ع)، بوستان بسیج و بیمارستان مخروبه بازمانده از دوران دفاع مقدس بازدید کردند.

سرهنگ احمدپور اظهار کرد: همچنین از اول تا چهارم فروردین جاری نیز 300 نفر از راهیان نور در امکان اقامتی و اردوگاه در نظر گرفته شده این شهرستان اسکان یافته اند.

وی گفت: مناطق عملیاتی قصرشیرین از اهداف اصلی حضور کاروان های راهیان نور در غرب کشور است که همه ساله بویژه در تعطیلات نوروزی شاهد حضور چشمگیر آنها در این مناطق هستیم.

احمدپور اضافه کرد: نمایشگاه جلوه های ایثار در ابتدای شهر نیز از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال با هدف جلب مسافران و کاروان های راهیان نور گشایش یافته و در این ایام بازدید چشمگیری از این نمایشگاه به عمل آمده است.

فرمانده سپاه قصرشیرین از اجرای برنامه های مختلف فرهنگی همچون برگزاری مسابقه خاطره نویسی و برپایی ایستگاه صلواتی از سوی ناحیه مقاومت سپاه برای استقبال و پذیرایی از مسافران و کاروان های راهیان نور بازدید کننده از نمایشگاه جلوه های ایثار و مناطق عملیاتی غرب خبر داد.

وی گفت: برنامه ریزی لازم و تدابیر خاصی برای اسکان کاروان های راهیان نور در قصرشیرین فراهم شده و خدمات رسانی مطلوبی به آنان به عنوان سفیران معرفی فرهنگ ایثار و شهادت صورت می گیرد.

سرهنگ احمدپور اظهار کرد: در مناطق عملیاتی و مکان هایی که برای بازدید راهیان نور تعیین شده یک نفر بعنوان راوی جنگ و دوران دفاع مقدس همراه کاروان های راهیان نور حضور دارد تا برای آنان از رویدادهای دوران باشکوه دفاع مقدس بگوید.

شهرستان مرزی قصرشیرین در طول هشت سال دفاع مقدس، بمدت دو سال در اشغال نیروهای بعثی ارتش عراق بود و 100 درصد تخریب شد/س

برچسب ها: کرمانشاه ، هشت ، مناطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.