نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست های کلی نظام باید مطابق با سند چشم انداز با قوت بیشتری اجرا شود.



احمد سجادی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان ˈحماسه سیاسی، حماسه اقتصادیˈ، افزود: سخنان رهبری در آغاز هر سال به مثابه ریل گذاری برای حرکت قطار پیشرفت و توسعه نظام و چراغ راه همه مسوولان است.

او اظهار داشت: آنچه همواره رهبر معظم انقلاب از مسوولان نظام خواسته اند و در سخنان خود در آغاز سال نو نیز بر آن تاکید کردند، پرهیز از روزمره گی و حرکت مطابق با سیاست های کلان نظام و سند چشم انداز بوده است.

وی تاکید کرد: همه مسوولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید مجریان قانون باشند و از سرمایه ها و منابع داخلی به نحو صحیح و از تحریم های اقتصادی استکبار به عنوان فرصت بهره گیرند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قانون اساسی اکنون 5/14درصد از درآمد صادرات نفت به وزارت نفت اختصاص می یابد که برای سرمایه گذاری در صنعت نفت و گاز و توسعه پالایشگاه ها صرف شود که این رقم بسیار کم است.

وی اظهار داشت: اگر سرمایه گذاری لازم در بخش صنعت نفت و گاز انجام گیرد، تولید جای خود را به فروش نفت خام دهد و میادین نفتی و پالایشگاه ها توسعه می یابند.

او تاکید کرد: هر دلاری که در بخش صنعت نفت و گاز در کشور سرمایه گذاری شود دو برابر سودآوری خواهد داشت، سالانه بیش از 100 هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد، بازارهای فروش نفت به کشورهای خارجی را خواهد بست و منویات رهبر معظم انقلاب نیز برای جلوگیری از خام فروشی را محقق خواهد کرد.

نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای کلیات اصل 44 قانون اساسی در کشور با توجه فرمایشات رهبر معظم انقلاب، گفت: باید در نحوه واگذاری تولید برخی کالاها به بخش خصوصی بررسی و دقت بیشتری انجام گیرد.

سجادی افزود: کالاهای اساسی از جمله نفت و گاز و فرآورده های آن نباید به بخش خصوصی واگذار شود زیرا باعث افزایش قیمت و در نهایت متضرر شدن مردم و اجرا نشدن برخی طرحهای دولت می شود.


برچسب ها: نماینده ، مردم ، سرخس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.