رئیس ستاد تسهیلات زائران و استاندار خراسان‌رضوی گفت: کسب رضایت زائران امام رضا(ع) از هر چیز دیگر در ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی مهم‌تر است.

 



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمدحسین فروزان‌مهر در بازدید از ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی افزود: باید رضایتمندی و مثمرثمر بودن فعالیت‌های ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی از سوی مردم اعلام شود.

وی افزود: با توجه به ارزیابی میدانی که از سوی معاون رئیس جمهور صورت گرفت، خراسان‌رضوی تاکنون در ارزیابی‌ها به عنوان استان برتر معرفی شده است.

وی بیان کرد: در بازدید معاون رئیس جمهور از وضعیت کمپ‌ها، مراکز اقامتی و دیدار با مسافران و زائران، هموطنان حاضر در این اماکن از خدمات ارائه شده رضایت خود را اعلام کردند.

استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: ابراز رضایت مردم و مسافران از خدمات دریافت شده سبب برطرف شدن برخی موانع و خطاها در امر خدمات دهی شد.

رئیس ستاد تسهیلات زائران خراسان رضوی یادآور شد: رضایت زائران امام رضا(ع) از هر چیز دیگری مهم‌تر است که در بازدیدهای امروز این امر احراز شد.

فروزان‌مهر از حضور 19 هزار و 500 واحد اقامتی مختلف مانند هتل، هتل آپارتمان، مهمانسرا و کمپ‌ها در نوروز 92 و در خراسان‌رضوی خبر داد و گفت: در امسال 10 تا 15 درصد رشد زائران را پیش‌بینی کرده بودیم که ارقام و شواهد بیان‌گر این مطلب هستند.

وی وضعیت نسبی استان را در حال حاضر مطلوب قلمداد کرد و افزود: امیدواریم تا پایان روز 16 فروردین ماه امسال بتوانیم از تمام ظرفیت‌های این استان برای خدمت رسانی به زائران و مسافران بهترین استفاده را کنیم.

استاندار خراسان‌رضوی، ضمن تشکر از حسن اعتماد معاون رئیس جمهور نسبت به اقدامات و برنامه‌های انجام شده در خراسان‌رضوی، ادامه داد: از زحمات و خدماتی که در ستاد تسهیلات به زائران و از سوی مسئولان مربوطه در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود، تشکر و قدردانی می‌کنم.


برچسب ها: رئیس ، ستاد ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.