استاندار خراسان رضوي از روند اجراي پروژه هاي مسكن مهر در شهر جديد گلبهار به صورت سرزده بازديد كرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمد حسين فروزان مهر در حاشيه اين بازديد با اشاره به نام گذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به حماسه سياسي، حماسه اقتصادي، برتلاش در راستای تحقق اين شعار مبتنی بر منویات معظم له تاكيد و اظهار داشت: در حوزه اقتصاد بايد تمامي اقدامات براساس كار كارشناسي شده و با تواني مضاعف صورت پذيرد.

وي با اشاره به اينكه اراده مديريت استان بر تحويل به موقع مسكن مهر طبق زمانبندي از پيش تعيين شده است، گفت: تمامي دستگاه هاي خدمت رسان بايد به تعهدات خود در تحويل به موقع خدمات رو نمايي ،زير بنايي و انشعابات آب، برق، گاز و فاضلاب عمل نمايند.

استاندار خراسان رضوي ضمن تاكيد بر همراهي هر چه بيشتر بانك هاي عامل در پرداخت تسهيلات تكليفي به پروژه هاي مسكن مهر افزود: با آن دسته از تعاوني هاي كم كاري كه در اجراي پروژه ها تعلل مي كنند، طبق ضوابط برخورد خواهد شد.

فروزان مهر با بيان اينكه احداث 116 هزار واحد مسكن مهر در خراسان رضوي آغاز شده خاطرنشان كرد: پيشرفت فيزيكي مسكن مهر استان تا كنون حدود 75 در صد است و طي چند روز اينده50 هزار واحد آن به بهره برداري مي رسد كه از این تعداد 18 هزار و 300 واحد، مربوط به شهر جديد گلبهار است.

گفتني ست در اين بازديد معاون هماهنگي امور عمراني، فروزان مهر را همراهي مي نمود.


برچسب ها: استاندار ، خراسان ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.