محمد عاری، سرپرست تیم فجر شهید سپاسی شیراز، هفتم دی ماه سال 1339 در شیراز متولد شد.وی دارای 4 فرزند به نام های محمد هادی، محمد نبی، محمد رسول و فاطمه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد عاری، سرپرست تیم فجر شهید سپاسی شیراز در گپ گفتی عیدانه افزود: فوتبال برایم وقتی نگذاشته تا به خرید سال نو برسم.

وی ادامه داد: همیشه در خدمت خانواده و فرزندانم بوده و هستم، می شود گفت اصطلاح زن ذلیل به بنده اطلاق می شود.

وی تصریح کرد: دوست داشتم در خانه تکانی به همسرم کمک کنم اما به دلیل شرایط فعلی نمی توانم کمکی در زمینه خانه تکانی انجام دهم.

وی تأکید کرد: تعطیلات عید را به همراه خانواده ام در شلمچه سپری خواهم کرد و اساسا بودن در کنار شهدا برایم افتخار است.

عاری تأکید کرد: بهترین خاطره عیدم به سال 89 بر می گردد که شرایط بسیار سختی داشتیم اما با این حال به لیگ رسیدن بعد از یک سال تلاش برایم لذت بخش بود.

وی اذعان داشت: فوتبال را از تیم نوجوانان شیراز آغاز کردم بعد از آن از سال 59 وارد سپاه شدم و بعد از 30 سال خدمت دوباره از سال 79 وارد فوتبال شدم.

سرپرست تیم فجر شهید سپاسی شیراز خاطر نشان کرد: امیدوارم سال 92 سالی پر از موفقیت برای اهالی فوتبال باشد و یکی از آرزوهایم داشتن زمین چمن خوب است که بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی شیراز دیگر روی زمینی که مثل موکت است بازی نکنند و تمام بهانه ها برای باخت به اتمام برسد و دوست دارم زمین استاندارد و مناسب،عیدی سال 92 برای بازیکنانم باشد./آق
برچسب ها: عاری ، فجر شهید سپاسی ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار