فرض کنيد بخواهيد در نرم‌افزار Microsoft Excel اطلاعات موجود در چند سلول با محتویات مختلف را به طور همزمان تغییر دهید و یک عبارت جدید را جایگزین همه‌ی آن‌ها کنید.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،راه هاي مختلفي براي تغيير محتويات به طور همزمان وجود دارد که در اين ترفند کاربردي ترين و ساده تري آنها را به شما آموزش مي دهيم.

براي اين کار مراحل زير را به ترتيب انجام دهيد:


ابتدا فایل مورد نظر خود در نرم‌افزار Microsoft Excel را فراخوانی کنید.

سلول‌های مورد نظر خود را به حالت انتخاب دربیاورید (برای این کار می‌توانید کلید Ctrl را نگه داشته و بر روی سلول‌های مورد نظر کلیک کنید و یا کلید Shift را نگه دارید و با استفاده از ماوس ابتدا و انتهای یک محدوده از سلول‌ها را انتخاب کنید(




پس از انتخاب سلول‌ها شروع به تایپ عبارت جدید مورد نظر خود کنید




.


خواهید دید که عبارت تنها در آخرین سلول انتخابی تایپ می‌شود.در نهایت پس از پایان تایپ به جای فشردن Enter کلیدهای ترکیبی Ctrl+Enter را فشار دهید.






خواهید دید که عبارت تایپ شده در تمامی سلول‌های انتخابی وارد می‌شود.

برچسب ها: آموزش ، آی تی ، اکسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.