رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي خراسان رضوي وضعيت ترافيك محورهاي مواصلاتي استان خراسان رضوي را با وجود حجم بالاي تردد خودروي روان اعلام كرد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سرهنگ "محمد صفايي"از افزايش حجم تردد خودرويي در محورهاي استان خبر داد و گفت: با توجه به اتمام دور اول مسافرت هاي نوروزي و شروع دور دوم مسافرت ها به مشهد مقدس در محورهايي مواصلاتي استان حجم تردد خودرويي بالاي را شاهد هستيم.
 
رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي خراسان رضوي افزود: با وجود حجم بسيار بالاي تردد خودرويي برابر گزارش هاي واصله از پليس راه اي سطح استان هم اكنون جاده هاي استان از ترافيك رواني برخوردار است.
 
در بخش ديگري از سخنان خود ضمن اشاره به وضعيت جوي در سطح استان خراسان رضوي گفت:با توجه به احتمال بارندگي در برخي محورهاي مواصلاتي و لغزندگي جاده ها رانندگان هنگام تردد در اين محورها از هرگونه شتاب و عجله خودداري كنند.
 
وي در پايان با اشاره به بيشترين عوامل تصادفات جاده اي در اين ايام (عدم توجه به جلو، خستگي و خواب آلودگي، تجاوز به چپ و تخطئي از سرعت مطمئنه) از همه رانندگان و مسافران نوروزي خواست: هنگام تردد از محورهاي ارتباطي اين استان با رعايت قانون پليس را ياري كنند.

 * بارش شديد باران و لغزنده بودن محورهاي خراسان شمالي

رئيس پليس راه خراسان شمالي گفت: رانندگان هنگام تردد در محورهاي مواصلاتي استان به دليل ريزش باران و لغزنده بودن جاده احتياط كنند.
 سرهنگ "غلامحسين علي حسين زاده"افزود: به دليل ريزش باران و نزولات جوي از بامداد امروز معابر شهري و برون شهري استان خراسان شمالي لغزنده است.

وي همچنين تصريح کرد: ريزش نزولات جوي در محورهاي كوهستاني نيز به شكل بارش باران مي باشد كه رانندگان هنگام تردد در اين محورها از هرگونه شتاب و عجله خودداري نمايند.

اين مقام انتظامي همچنين بيان داشت: برابر اعلام سازمان هواشناسي استان اين شرايط همچنان استقرار دارد كه لازم است رانندگان هنگام تردد احتياط لازم را به عمل آورند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي خراسان شمالي به منظور پيشگيري از سوانح احتمالي در اين شرايط ، به رانندگان توصيه كرد هنگام تردد حتما رعايت فاصله طولي با خودروي جلويي را به عمل آورده و از ترمز ناگهاني جدا خودداري كنند.


سرهنگ علي حسين زاده در پايان از رانندگان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص وضعيت جاده ها و راههاي استان را در تماس با شماره تلفن 2182818 – 0584جويا شوند.


برچسب ها: ترافیک ، روان ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار