داوود فنایی دروازه بان سابق پرسپولیس در 20 بهمن 1354 در تهران به دنیا آمد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، داوود فنایی از سال 2002 تا 2006  درون دروازه تیم فوتبال پرسپولیس قرار گرفت و 104 بازی برای این تیم انجام داده است.

فنایی بعد از پایان دوران بازیکنی اش به شغل مربیگری روی آورد و در چند سال گذشته، مربی دروازه بان های تیم ملی نوجوانان و جوانان بود.

با آغاز فصل رویش گل و بهار 92 به سراغ داوود فنایی رفتیم تا ببینیم این دروازه بان سابق پرسپولیس تعطیلات عید را با خانواده اش چگونه می گذراند.

داوود فنایی در خصوص ارزیابی اش از سال 91 به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: اکثر رشته های ورزشی به جز فوتبال در سال 91 عملکرد موفقی داشتند.

عدم صعود تیم های ملی جوانان و امید به جام جهانی از اتفاقات بد ورزشی در سال 91 بود.

دروازه بان سابق پرسپولیس در خصوص آرزویی که نتوانست در دوران ورزشی اش به آن برسد، گفت: دوست داشتم که تیم ملی جوانان به جام جهانی راه یابد که متأسفانه این امر محقق نشد.

وی در خصوص خرید شب عید اظهار داشت: تا جایی که پول در جیبم بود برای همسر و پسرم امیر سام وسایل موردنیازشان برای ایام عید را خریدم.

وی درباره کمک به خانواده در خانه تکانی عید گفت: من اهل کمک کردن نیستم. یک کارگر آوردیم و خانه را مثل دسته گل به ما تحویل داد.

فنایی درباره بهترین خاطره اش در ایام عید تصریح کرد: عیدی گرفتن از بزرگترها خاطره ام در ایام عید است.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص نخستین جایی که برای دید و بازدید عید می رود، گفت: در ابتدا به خانه پدر و مادرم می روم و بعد از آنجا به دیدن پدر و مادر همسرم می رويم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار