فرمانده انتظامي استان لرستان، از کشف 282 دستگاه خودرو و موتورسيکلت مسروقه در اجراي طرح مبارزه با سرقت در شهرستان "بروجرد "خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛سردار كاظم عليزاده فرمانده انتظامي استان لرستان در تشريح اين خبر گفت: مأموران انتظامي اين شهرستان با تلاش شبانه روزي و اجراي طرح هاي متعدد انتظامي و در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي در 12 ماهه سال 91 موفق شدند 139 دستگاه خودرو و 143 دستگاه موتورسيکلت مسروقه را شناسايي و کشف نمايند.
 
وي افزود: با تلاش گسترده و همه جانبه ماموران انتظامي اين فرماندهي و اجراي طرح هاي پيشگيري از سرقت در سطح شهرستان ، 62 فقره کيف قاپي، 66 فقره سرقت محتويات داخل خودرو، 176 فقره سرقت منزل ،27 فقره سرقت اماکن شخصي ،11 فقره قتل ، 231 فقره ساير سرقتها و 69000 ليتر سوخت غير مجاز کشف و 1899 نفر متهم شناسايي و دستگير شده اند.
 
"سردار عليزاده " خاطر نشان کرد:در اين مدت ماموران انتظامي مقدار 52 كيلو و 822 گرم مواد مخدر کشف و در اين رابطه تعداد 342 نفر دستگير شدند.
 
فرمانده انتظامي لرستان، ضمن قدرداني از مشارکت و همکاري خوب مردم با پليس در اجراي طرح هاي پاکسازي و انتظامي، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، در اسرع وقت از طريق تلفن فوريتهاي پليسي 110 اعلام تا نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام گردد. /ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار