فرماندار اردبیل گفت: ترمینال مستقبلین فرودگاه اردبیل اردیبهشت ماه افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کاظم دبیر در جریان بازدید از پروژه‌های ترمینال فرودگاه اردبیل اظهار داشت: ترمینال مستقبلین اردبیل با اعتبار 10 میلیارد ریال اعتبار و به سرعت در حال احداث است.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را نزدیک به 90 درصد اعلام کرد و افزود: ترمینال مستقبلین فرودگاه اردبیل در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع با هدف ارائه خدمات به استقبال‌کنندگان از زائران تکمیل شدهو به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار اردبیل یادآور شد؛ با افتتاح این مجموعه امیدواریم در موسم اعزام حجاج به حرم امن الهی از بابت بدرقه و استقبال از زائران و حجاج و همچنین همراهان آنها مشکلی نداشته باشیم.

دبیر گفت: با افتتاح این ترمینال استقبال‌کنندگان از مسافران در سالن مجهز به امکانات رفاهی و بهداشتی مستقر خواهند شد.

وی تصریح کرد: با هدف ایجاد رفاه عمومی سیستم‌های گرماشی و سرمایشی برای فصول مختلف در این مجموعه پیش‌بینی شده است تا وضعیت اسکان مسافران و استقبال‌کنندگان بهبود یافته و در شان هموطنان ارائه خدمات صورت گیرد.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از ساخت ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل خبر داد و اضافه کرد: این پروژه با سرمایه‌گذاری 140 میلیارد ریال در حال احداث است.

دبیر خاطرنشان کرد: ساخت ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل برای ارائه خدمات به مسافران خارجی در مساحتی حدود 7 هزار و 90 مترمربع آغاز شده است.

وی با اعلام اینکه تاکنون برای این مجموعه 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است ابراز داشت: وسعت و اندازه این بخش سه برابر ترمینال فعلی است.

دبیر گفت: با پیش‌بینی‌های لازم این ترمینال مطابق با استانداردهای لازم برای رفاه حال مسافران طی 20 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان گفت: با بهره‌برداری از این پروژه ترمینال داخلی و خارجی فرودگاه اردبیل جداگانه ارائه خدمات خواهند کرد/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.