فيلم "من مادر هستم" به عنوان يك فيلم اخلاقي با به چالش كشاندن نوع سبك زندگي خيانت را به تصوير نمي‌كشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران در پي انتشار درخواست انصار حزب‌الله براي لغو مجوز فيلم "من مادر هستم" كارگردان و تهيه‌كننده اين فيلم اطلاعيه‌اي را به شرح زير منتشر كردند:
فيلم"من مادر هستم" يك فيلم اخلاقي است كه يك نوع سبك زندگي را به چالش مي‌كشد، بنابراين از عده‌اي كه نديده تحت تاثير تحريكات پشت پرده جو سازي ناجوانمردانه‌اي را عليه فيلم شروع كرده‌اند و قضاوتشان را قضاوتي اسلامي تلقي كرده‌اند، دعوت مي‌كنيم كه از فردا به تماشاي فيلم بنشينند و بعد از ديدن فيلم نظر بدهند.
سازندگان فيلم "من مادر هستم" معتقدند كه شرايط اكران به دليل تصميم نادرست يك نهاد دولتي در معرض بحران قرار گرفته است و كساني كه به بقاي سينما و حياتش در اين شرايط اعتقاد دارند، بايد جلوي اين تصميم نادرست بايستند.
سكوت برخي از روشن فكران مسلمان داخل سينما در اين رابطه توجيه پذير نيست، ما نمي‌خواهيم با كساني كه اين سكوت را در  پيوند منافع آن ها با بخشي از قدرت تحليل مي كنند، هم صدا شويم. ما هنوز آن ها را دوستان سينماي ايران مي دانيم اميدواريم آن ها بعدها در مقابل تاريخ دليلي براي اين سكوت خود داشته باشند.
به دليل همين جو سازي ناجوانمردانه نمايش فيلم‌مان در سينماهاي محدودي صورت مي‌گيرد ، بنابراين از همه مردم عزيز كه به ادامه حيات سينماي اجتماعي معتقدند، دعوت مي‌كنيم در همين سينماها به تماشاي فيلم بنشينند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار