جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: اعزام کاروان‌های راهیان‌نور در حقیقت نوعی پیشگیری از آسیب‌های حوزه اعتقادی و فرهنگی و اجتماعی است که دشمن روی آن حساب کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سردار غلام‌عسگر کریمیان افزود: اعزام این کاروان‌ها در حقیقت نوعی تجدید بیعت با شهدا و آرمان متعالی آنهاست که انقلاب‌اسلامی هرچه عزت و افتخار و خلق حماسه ارزشمند دارد در سایه رادمردی آنهاست.

وی این اعزام‌ها را نوعی تبلور ارزش‌ها و اعتقادات اصیل برشمرد و افزود: کاروان راهیان‌نور بازبینی مجدد در مرامی است که در تبعیت از شهدا می‌تواند انقلاب اسلامی را از هرگونه تهدید و آسیب مصون کند.

جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل نامگذاری سال 92 را به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی در تداوم و امتداد حماسه هشت ساله ملت ایران و مقابله با تهدیدات فرهنگی متنوع توصیف کرد و بیان داشت: دشمن امروز در سنگر تحریم‌های اقتصادی به دنبال فلج کردن ملتی است که هشت سال آبرومندانه با تمام شیطنت‌ها و بدخواهی‌ها مبارزه کرد و حماسه‌ای را خلق کرد که امروز همه آزادی‌خواهان به آن غبطه می‌خورند.

سردار کریمیان با اعلام اینکه در ایام تعطیلات نوروز بیش از 17 هزار جوان و نوجوان و مردان و زنان غیرتمند این دیار از یادمان شهدا و مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند اضافه کرد: اعزام کاروان‌ها امسال تا 12 فروردین ادامه پیدا می‌کند و تابستان امسال نیز اعزام کاروان راهیان‌نور به مناطق عملیاتی شمال‌غرب در دستور کار است/  س

برچسب ها: اردبیل ، اعزام ، کاروان ، راهیان ، نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.