عضو فراکسيون روحانيون مجلس با تاکيد بر اينکه رئيس‌جمهور آينده بايد مومن و معتقد به ارزشهاي انقلاب باشد، گفت: رئيس‌جمهور آتي بايد هدفش خدمت به مردم و تحقق خواست صاحبان اصلي نظام باشد.

 سيد‌ناصر موسوي‌لارگاني نماينده مردم فلاورجان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره ويژگي‌هاي کانديداي اصلح رياست جمهوري، گفت: رئيس‌جمهور دومين شخصيت سياسي پس از مقام معظم رهبري است، بنابراين کسي بايد اين کرسي را به دست آورد که مومن و معتقد به ارزشها و آرمانهاي انقلاب باشد.
 
وي در ادامه افزود: رئيس‌جمهور آينده بايد فردي باشد که نظام را با جان و دل پذيرفته و از آرمانهاي نظام و انقلاب دفاع کند و هم‌چنين مطيع محض ولايت فقيه باشد.
 
عضو فراکسيون روحانيون با تاکيد بر اين که رئيس‌جمهور آينده بايد هدفش خدمت به مردم باشد نه قدرت، اظهار داشت: مقام معظم رهبري در يوم‌الله 22 بهمن‌ فرمودند صاحبان اصلي اين انقلاب مردم هستند، لذا فردي بايد رئيس‌جمهور باشد که براي صاحبان اين نظام و انقلاب ارزش قائل باشد و در جهت رفع مشکلات آنان به ويژه ضعفاي جامعه گام بردارد.
 
موسوي‌لارگاني با اشاره به فرموده حضرت امام خميني(ره) که اظهار داشتند، من حاضر نيستم که يکي از کوخ‌نشينان را با صد کاخ‌نشين معاوضه کنم، تصريح کرد: اين کوخ‌نشينان بودند که در زمان انقلاب سينه‌هاي خود را سپر گلوله‌ها قرار داده و پس از پيروزي انقلاب نيز در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفريدند و از کشور دفاع کردند و همچنين در فتنه 88 نيز همين طبقه سوم جامعه بودند که توطئه دشمنان داخلي و خارجي را خنثي کردند، لذا رئيس‌جمهور آينده بايد هدفش خدمت به صاحبان اصلي انقلاب باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کاندیدا ، مومن ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار