معاون حمل و نقل ستاد تسهیلات زائران خراسان رضوی گفت: از 24 اسفند ماه تاکنون دو میلیون و 171 هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیر مشهد جابه جا شده اند.



حمیدرضا شهرکی ثانوی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد اظهار داشت: این تعداد از طریق اتوبوس، قطار و هواپیما به مشهد و استان خراسان رضوی وارد شده و یا از آن خارج شده اند.

وی اظهار داشت: از این تعداد 4/73 درصد از طریق ناوگان عمومی جاده ای، 20 درصد با قطار و 6/6 درصد هم توسط ناوگان هوایی سرویس دهی شده اند.

وی افزود: طی این ایام دستگاه های اجرایی بخش حمل و نقل درون و برون شهری فعالیت گسترده ای در زمینه خدمات دهی مناسب به مسافران و زائران انجام داده اند.

وی استقرار وسیع واحدهای رسیدگی به شکایات، تدوین شیوه نامه اجرایی مشترک دستگاه های مربوطه، هماهنگی گسترده برای اطلاع رسانی به مسافران و فعالیت روزانه بیش از دو هزار و 500 نفر از نیروهای سازمان های مختلف فعال در زمینه حمل و نقل استان در قالب واحدهای نظارتی و خدماتی را از جمله این فعالیت ها ذکر کرد.

وی گفت: همچنین در راستای بهبود کیفیت سفرهای نوروزی، طرح نظر سنجی سطح و نوع خدمات از طریق توزیع 50 هزار برگ نظر سنجی آغاز شده است.

وی اظهار داشت: خدمات اتوبوس های VIP نیز در این ایام 15 درصد افزوده شده و روزانه بیش از 70 دستگاه اتوبوس VIP مسافران را از مشهد به سایر نقاط اعزام می کنند.


برچسب ها: نقل ، ستاد ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.