دانشجویان رشته ی فقه و طلاب، طبق وعده ای که به شما داده بودیم ، می توانید نرم افزار ها ی مرتبط با رشته ی خود را در این خبر دریافت کنید

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ هديه ي نوروزي باشگاه خبرنگاران به شما مخاطبان گرامي اين خبرگزاري و علاقه مندان به فناوري اطلاعات ويژه برنامه ي صفر و يک است که هر شب تا پايان نوروز 92 پيشکش شما خواهد شد.
صفر و يک برنامه اي تخصصي مخصوص اساتيد ، دانشجويان و طلاب خواهد بود که در ان به بررسي بهترين منابع و نرم افزر هاي رشته ي ها ي مختلف مي پردازد ، اين برنامه از خبر  20 شبکه ي چهار پخش مي شود.



لازم به ذکر است شما بيننده ي گرامي مي توانيد با نظرات سازنده ي خود ما را در راهي که در پيش داريم راهنمايي و کمک کنيد ، کافي است در قسمت نظرات همين خبر پيشنهادات و انتقادات خود را وارد کنيد.
اما امروز ، به بررسی نرم افزار ها و سایت های مرتبط با رشته ی فقه و طلاب پرداخته ایم ، شما می توانید برنامه های مرتبط با این رشته  را از لینک های زیر دانلود کنید و همچنین با سایت های معرفی شده بیشتر آشنا شوید .

نرم افزار محمد رسول الله(ص)
این نرم افزار شامل زندگینامه زیارت نامه ی از راه دور، ولادت امین امت اسلام، کرامت و بزرگواری، ازدواج پیامبر،  بشارتها درباره ی آمدن ،زمزمه ی مخالفت با بت پرستی، گم شدن رسول خدا در مکه، محل دفن پیامبر، بعثت حضرت محمد، وفات ابوطالب و خدیجه، معجزات حضرت رسول، مناظرات، احادیث نبوی و ... به همراه : بخش پیام های مناسبتی و احادیث با امکان ارسال گنجینه صوتی و امکان دانلود موارد جدید و پخش در برنامه. گالری تصاویر با امکان ذخیره و استفاده به عنوان تصویر پس زمینه.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانشگاه باقرالعلوم

این دانشگاه نهادی حوزوی، آموزشی و علمی است که در سال 1363 با عنوان مؤسسه آموزش عالی باقرالعلوم به منظور بالا بردن سطح آگاهی های سیاسی طلاب در زمینه های جهان اسلام، ایران و روابط بین الملل آغاز به کار کرد و از سال 1370 موفق به کسب موافقت اصولی از شورای گسترش آموزش عالی کشور شد

کتابخانه مجازی تبیان

  این کتابخانه شامل 93000 نسخه از کتابهای الکترونیکی تمام متن در زبان های فارسی و عربی و انگلیسی و مقالات گوناگون می باشد. ضمنا کاربران میتوانند برای خود کتابخانه شخصی ایجاد کنند و منابعی از کتابخانه اصلی را در کتابخانه شخصی جهت استفاده بعدی قرار دهند.
 سایت: www.library.tebyan.net


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ashna
۱۷:۴۲ ۱۱ فروردين ۱۳۹۲
سلام تشکراز نرم افزارهای بسیار مفید

لطفاازسری کتابهای مرجع مخصوص انروییدبرای طلاب علوم دینی قرار دهیدمانندکتابهای اصول کافی-تهذیب-استبصار-بحارالانوار-کتب درسی حوزه-تفسیر های قرآن

قشرزیادی ازمخاطبین شما ازجمله طلاب علوم دینی هستند

باتشکر از شماومنتظرنرم افزار
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۱:۲۶ ۰۴ فروردين ۱۳۹۲
لطفا نرم افزاری جهت یادگیزی بهتر آناتومی معرفی کنید
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۱:۲۵ ۰۴ فروردين ۱۳۹۲
لطفا نرم افزاری جهت یادگیزی بهتر آناتومی معرفی کنید
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۱:۲۰ ۰۴ فروردين ۱۳۹۲
لطفا نرم افزاری جهت یادگیزی بهتر آناتومی معرفی کنید
آخرین اخبار