"پپه اسكوبار" تحليلگر سياسي در مقاله جديد خود به بهانه جويي ها و كارشكني هاي رژيم صهيونيستي در طول تاريخ اشاره مي كند و اظهار مي دارد كه مقامات آن رژيم همواره به بهانه واهي وجود "تهديد" و لزوم حفظ امنيت خود كشورهاي غربي را به حمله به ساير كشورهاي جهان وادار نموده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از آسيا تايمز ؛ نويسنده مقاله با اشاره به اينكه رژيم صهيونيستي دولت آمريكا را تحريك به تجاوز نظامي عليه عراق نمود مي افزايد "در آن زمان رژيم صهيونيستي دائما مدعي بود كه دولت عراق داراي سلاح هاي شيمايي و هسته اي است و تهديدي عليه آن رژيم محسوب مي شود. در زمان صدام رسانه هاي رژيم صهيونيستي با انتشار گزارش هايي مدعي بودند كه "عراق كشور بزرگي است و سلاح هاي كشتار جمعي ساخته شده توسط آن كشور مي تواند به راحتي به نقاط ديگر منتقل شود." همچنين آنان براي تحريم دولت آمريكا به منظور تجاوز عليه عراق مي نوشتند "در صورت عدم سرنگوني دولت در عراق آنان حمله اي پيش دستانه را عليه ما انجام خواهند داد."

 رژيم صهيونيستي در مورد فلسطين نيز از همين شيوه استفاده مي نمايد و مدعي است كه فلسطينيان "تهديدي" عليه موجوديتش هستند و قصد دارد تا اينگونه سركوب و اشغالگري خود را توجيه نمايد." نويسنده معتقد است كه "بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي در مورد برنامه هسته اي كشورمان نيز همان خط مشي پيشين "مظلوم نمايي" ساير مقامات صهيونيست را در پيش گرفته است و در اين باره مي افزايد "نتانياهو در جريان سفر اوباما به رژيم صهيونيستي در صدد بود تا به مقامات آمريكايي اين گونه القا كند كه ايران تهديدي براي رژيم صهيونيستي است و آن رژيم نياز دارد تا براي دفاع از خود آمريكايي ها به ياري اش بشتابند."
 
نويسنده در ادامه به ادعاهاي كذب رژيم صهيونيستي در زمان تجاوز دولت آمريكا عليه مردم عراق مي پردازد و مي نويسد "نومحافظه كاران در آمريكا و صهيونيست هاي جنگ طلب در رژيم صهيونيستي به همراه رسانه هاي آمريكايي با انكار واقعيت ها در آتش جنگ آمريكا عليه عراق دميدند. در آن زمان "آريل شارون" اظهار داشت كه همكاري ميان رژيم صهيونيستي و دولت آمريكا در سطحي "بي مانند" بوده است. در آن زمان مقامات رژيم صهيونيستي مدعي بودند كه دولت عراق تنها مدت كوتاهي تا دستيابي به سلاح هسته اي فاصله دارد. با اين حال واقعيت آن بود كه بازرسان سازمان ملل متحد اذعان نمودند كه هيچ گونه سلاح كشتار جمعي اي را در عراق و در مكان هاي مورد ادعاي رژيم صهيونيستي و آمريكايي ها نيافتند. "

نويسنده با اذعان به ماهيت "جنگ طلب" و روحيه جنون آميز نتانياهو مي افزايد "بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي جنگ طلب است و به همين خاطر در انتخابات رياست جمهوري اخير آمريكا از "ميت رامني" نامزد جنگ طلب حزب جمهوريخواه آمريكا حمايت نمود. وي همچنين آسيب زننده اصلي به روند مذاكرات صلح فلسطينيان و رژيم صهيونيستي بود و نشان داد كه خواهان صلح نيست. وي تنها يك پيام را دائما تكرار كرده است. بمب، بمب، بمب، بمب، ايران را بمباران كنيد. نكته جالب توجه اينست كه وي فهرست مرگي را به اوباما ارائه داده اما هيچ علنا به آن اشاره نمي كند. جاي تعجب نيست كه نومحافظه كاران آمريكايي نيز كه كينه عميقي نسبت به ايرانيان دارند نيز از روحيه جنگ طلبانه نتانياهو حمايت مي كنند. 

برچسب ها: ایران ، اسرائیل ، صهیوینست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار