دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان البرز از جمع آوري 680 نفر معتاد ولگرد و بي خانمان در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي در روزهاي پاياني سال و تعطيلات ايام نوروز خبر داد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛فرمانده انتظامي استان البرز که دبيري شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر اين استان را برعهده دارد با اعلام اين خبر اظهار داشت:پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به منظور برقراري امنيت در روزهاي پاياني سال و جلوگيري از سرقت هاي جزء كه اكثرا توسط معتادان پرخطر صورت مي گيرد ، از23 اسفند ماه سال91 طرح برخورد با معتادان ولگرد و کارتن خواب را در سطح استان به اجراء گذاشته است .
 
وي با اشاره به استمرار اين طرح درسال جاري گفت:اعتياد را بايد يک بيماري قلمداد کرد و از برخورد فيزيکي و انتظامي با فرد معتاد پرهيز کرد چرا که اعتياد يک معضل اجتماعي است و راه برون رفت از اين معضل در مرحله اول پيشگيري و جلوگيري از افتادن جوانان در دام اعتياد و در مرحله دوم درمان و بازپروري يک معتاد و بازگردان او به زندگي عادي و اجتماعي است .
 
گودرزي افزود: در همين راستا پليس استان البرز با اجرايي کردن طرح جمع آوري معتادان ولگرد و بي خانمان در سطح اين استان دو هدف عمده ارتقاء امنيت اجتماعي و درمان و بازپروري اين افراد را دنبال مي کند .
 
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان البرز افزود:در اين طرح که از 23 اسفند ماه سال گذشته در سطح استان به اجرا درآمده است تا 4فروردين ماه سال جاري جمعا تعداد 680 نفر از معتادان ولگرد و بي خانمان جمع آوري و تحويل مراكز درماني و کمپهاي مجاز شدند .
 
وي در پايان افزود:طرح جمع آوري معتادان ولگرد و بي خانمان به قوت خود باقيست و در روزهاي آتي نيز در راستاي افزايش احساس امنيت و آرامش در سطح استان ، در دستور كار پليس قرار دارد./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار