مدیر امور حمل و نقل و پایانه ساوه گفت: تمهیدات لازم برای جابجایی و خدمات رسانی به مسافران نوروزی در این شهرستان اندیشیده شده است.


به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، محمد غریب افزود: طرح جابجایی مسافران نوروزی از 24 اسفند ماه تا 16 فرودین 92 با هدف ارائه خدمات مطلوب تر در این شهرستان اجرا می شود.

وی، هماهنگی با تشکلهای صنفی و مسافربری، برگزاری نشست های طرح ستاد نوروزی، استفاده از بیشترین توان ناوگان تحت پوشش، هماهنگی با سایر دستگاه های ذیربط شهرستان، نظارت و تامین نیازهای شرکت های حمل مسافر را بخشی از این تمهیدات عنوان کرد.

وی با بیان اینکه پیش فروش بلیت های اتوبوس ویژه نوروز در این شهر از 15 اسفندماه آغاز شده و تا 29 اسفند ادامه دارد، اظهارکرد: در این طرح، مسافران نوروزی با مراجعه حضوری به شرکت های مسافربری به آسودگی می توانند اقدام به تهیه بلیت کنند.

غریب ادامه داد‌: روزانه حدود پنج هزار مسافر از شهر ساوه توسط 25 دستگاه اتوبوس، 100 دستگاه سواری و 200 دستگاه مینی بوس به صورت رسمی تحت پوشش پایانه به شهرهای مجاور جابجا می شوند که بیشترین میزان این جابجایی به تهران و قم است.

وی اظهار کرد: افزایش نرخ کرایه مسافر نیز از 25 اسفند ماه تا 16 فرودین 92 در ایام نوروز 20 درصد افزایش خواهد یافت و پس از این تاریخ رانندگان حمل مسافر موظفند که به نرخ قبلی از مسافران کرایه دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز بیشتر تقاضاهای سفر در این شهر به شمال کشور است، افزود: مسافربرهای بین شهری تا تعیین نرخ جدید اجازه دریافت کرایه اضافه از مسافران را ندارند.

برچسب ها: نوروز ، مسافر ، ساوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار