عضو هیات رئیسه کمیسیون ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: غرب مطمئن باشد که فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال نو شعار نیست بلکه استراتژی برای کشور است و اگر کوچکترین حرکتی از ناحیه رژیم صهیونیستی و یا هر کشور دیگری شاهد باشیم پاسخی مقتدرانه از ايران دریافت خواهد کرد.

محمدحسن آصفری نماینده اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات اخیر اوباما در مورد سخنان مقام معظم رهبری گفت: اوباما بهتر است به جای اين اظهار نظر و دنبال کردن مسائل سوریه،بحرین و کشورهای دیگر به مسائل اجتماعی و داخلی امریکا رسیدگی کند.

وی با اشاره به این مطلب که 30 میلیون نفر از جمعیت آمریکا فاقد هرگونه بیمه اجتماعی هستند ادامه داد: اگر کوپن‌های غذایی به وسیله موسسات خیریه بین نیازمندان توزیع نشود شاهد بحران جدی در آ‌مریکا خواهیم بود.

آصفری تصریح کرد: آمریکا به جای آتش افروزی با هزینه ملت خود،به دنبال حل مسائل اقتصادی و اجتماعی این کشور بوده و از دخالت در  امور کشورهای دیگر دست بردارد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: غرب مطمئن باشد که فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال نو شعار نیست بلکه استراتژی برای کشور است.

وی در ادامه با ذکر این مطلب که این استراتژی اجرایی می‌شود اما شروع کننده آن ایران نخواهد بود بیان کرد: اگر سایر کشورها حرکتی بر علیه جمهوری اسلامی انجام دهند مطمئناً بازنده خواهند بود.

وی در پایان با بیان این مطلب که در صورت شروع هر حرکتی از سوی کشورهای دیگر بر علیه ایران،ديگر آنها تعيين نخواهد بود، اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری استراتژی برای نظام است و اگر کوچکترین حرکتی از ناحیه رژیم صهیونیستی و یا هر کشور دیگری شاهد باشیم پاسخی مقتدرانه از ايران دریافت خواهد کرد.

انتهاي پيام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار