عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: برخی بی‌تدبیری‌ها و تنگ‌نظری‌ها در عرصه داخلی بر شدت تحریم‌ها و آثار آن افزوده است که ضرورت دارد این سوءمدیریت‌ها برطرف شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کمال‌الدین پیرموذن با اشاره به نامگذاری امسال به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: این نامگذاری نشان از عمق بیداری و بصیرت ملتی است که در تمام صحنه‌ها حماسه می‌آفریند و دشمنان را ناکام می‌گذارد.

وی به اهمیت خلق حماسه سیاسی ملت ایران در 24 خرداد امسال اشاره کرد و افزود: این حماسه تنها با مشارکت حداکثری مردم و هدایتگری‌های داهیانه مقام معظم رهبری رخ می‌دهد و قطعا دشمن در بر هم زدن اساس این حماسه تدارک گسترده‌ای را در دو و نیم ماه آینده برای ملت ایران دیده‌ است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یکی از جلوه‌های این شیطنت و حرکت نامبارک دشمن در عرصه سیاسی را هجمه به برخی نهادهای قانونی و جایگاه رهبری فرزانه انقلاب خواند و اضافه کرد: در گذر از این فتنه‌ها خلق حماسه سیاسی با بصیرت ملت ایران کارساز خواهد بود.

پیرموذن تصریح کرد: دشمن برای عرصه اقتصادی نیز خواب‌های آشفته‌ای دیده و سعی می‌کند با افزایش تحریم‌ها ملت ایران را در این عرصه ناکام بگذارد که با تکیه مردم به اقتصاد مقاومتی و تولید ملی در داخل همه این شیطنت‌ها ناکام می‌ماند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با یادآوری اینکه امسال دولت و مجلس وظیفه‌ای خطیر را در تصویب و اجرای برنامه سالانه و همچنین کم کردن آثار تورمی در جامعه دارد، خاطرنشان کرد: بنده همچنان معتقدم برخی بی‌تدبیری‌ها و تنگ‌نظری‌ها در عرصه داخلی بر شدت تحریم‌ها و آثار آن افزوده است که ضرورت دارد این سوءمدیریت‌ها برطرف شود.

عضو فراکسیون تولید ملی مجلس با انتقاد دوباره از اختصاص نیافتن اعتبارات بخش تولید از محل هدفمندی یارانه‌ها و برخی سوءمدیریت‌ها در این حوزه گفت: تا زمانی که تولید ملی رونق نگیرد محال امر است که آثار تورمی از بین برود و یا بخواهیم در این عرصه موفقیتی را کسب کنیم.

پیرموذن در پایان بیان کرد:نباید شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به وادی فراموشی سپرده شود/س 

برچسب ها: اردبیل ، آثار ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.