تورهاي مسافرتي در سايه آسودگي خاطر و کاهش هزينه ها در عرصه هاي بين المللي و داخلي ظرفيت هاي بي نظير کشور را معرفي خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ؛ منوچهر جهانيان معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور، با اشاره به توسعه سفر و تورهاي ايرانگردي در آستانه نوروز گفت: سفر و گردشگري به عنوان نياز فرهنگي در سبد خانوار به خوبي جاي خود را باز کرده است.

وي ادامه داد: در دولت نهم و دهم توجه ويژه اي به گردشگري و سفر و مقوله جهانگردي شده است که در سايه آن توسعه زيرساخت ها و امکانات و تسهيلات گردشگري در نقاط مختلف ايران را موجب شده است.

جهانیان با اشاره به اينکه لازمه سفري جذاب و خاطره انگيز مديريت سفر است، گفت: قبل از برنامه ريزي براي سفر مقاصد بايد شناسايي شود.

لازمه کسب آگاهي از مقاصد گردشگري و مطالعه هرچه بهتر جاذبه هاي گردشگري ايران و معرفي اين مقاصد به ديگران، سفر به همراه تور مسافرتی است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور در ادامه اظهار داشت: با معرفي تورها و پکيج هاي خدمات مسافرتي، مردم با مزاياي تورها آشنا مي شوند.

وي با بيان اينکه آسيب هاي سفرهاي انفرادي در سفرهاي در قالب تور وجود نخواهد داشت گفت: ايمني و سلامت، آسودگي و کاهش هزينه ها و کاهش اتلاف زمان در قالب سفر با تور به ارمغان مي آید و در عرصه هاي بين المللي و داخلي ظرفيت هاي بي نظير ايران اسلامي معرفي خواهد شد.
برچسب ها: فرهنگ ، سفر ، هزینه ، آسودگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار