رییس کمیته آکروژیم گفت: مسابقات آسیایی آکروژیم برای نخستین بار به به میزبانی قزاقستان برگزار می شود.

رحمت ا... گلزار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  ضمن اعلام این مطلب گفت: در مسابقات انتخابی تیم ملی که 12 بهمن ماه در تهران برگزار شد تیم تهران الف به رتبه قهرمانی  رسید.

وی اضافه کرد: قرار است این تیم دو نفره از 20 تا 25 فروردین ماه در راستای مسابقات  آسیایی قزاقستان اردوی آمادگی  خود را در خانه ژیمناستیک آذرپی و زیر نظر علی اصغر بخشی پور کلید بزند.

گلزار با بیان اینکه این مسابقات برای اولین بار در سطح آسیایی برگزار می شود تاکید کرد:  تیم  کشورمان در سال  91 برای اولین بار به مسابقات ولکوف کاپ روسیه  برگزار شد و در این رقابت ها به رتبه اول دست یافت و با حضور رقابت های آسیایی قزاقستان دومین تجربه مسابقات برون مرزی را خواهد داشت.

رییس کمیته آکروژیم با تاکید بر اینکه هدف ما فعالیت بیشتر  در استان ها است بیان کرد:  برنامه های استعداد یابی باید با جدیت بیشتری در هیئت ها دنبال شود  تا در مسابقات انتخابی تعداد تیم های بیشتر و با هدف قهرمانی شرکت کنند.

 وی در خصوص  برگزاری مسابقات معوقه لیگ اظهار داشت:  قرار بود  در آخرین مرحله مسابقات لیگ ژیمناستیک هنری،آکروژیمناست های کشور نیز به مصاف هم بروند ولی متاسفانه به دلیل کمبود  بودجه فدراسیون در برگزاری این رقابت ها، مسابقات به تعویق افتاد ولی مسئولان فدراسیون به کمیته قول داده اند در بهار سال آینده سایر مراحل رقابت ها برگزار شود.

 رییس کمیته آکروژیم در پایان خاطر نشان کرد:  برگزاری مسابقات لیگ در عملکرد هیئت ها و استان ها نیز تاثیر مطلوبی دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار