مردم در سال جدید به امید وبا توکل به خدا با ثبات ترین شرایط را از لحاظ اقتصادی فرهنگی، اجتماعی و ... تجربه کنند.

امیر علی دانایی بازیگر نقش فرخ در سریال " کلاه پهلوی " در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: من عاشق کشورم هستم و به دلیل عشق به مردم خواهان انجام دادن کارهای ویژه و دوست داشتنی برای آنها هستم امیدوارم که کار ما مورد توجه مردم قرار بگیرد.

وی ادامه داد: امیدوارم که هر روز به سمت پیشرفت حرکت کنیم و مردم مان به لحاظ اجتماعی مالی، فرهنگی و از همه نظر احساس آرامش و آسایش کنند و اختلافات و درگیری های موجود در جامعه کمتر شود زیراکه بر روی زندگی شخصی هر فردی به دلیل داشتن رنگ و بوی نا امیدی تاثیر گذار است.

دانایی افزود: دعا می کنم در سال جدید مردم کشورمان با ثبات ترین شرایط را در چندین سال گذشته تجربه کنند و هیچ پدر نباشد که در درونش برای بردن نان بر سر سفره اش احساس ناراحتی و نا امیدی کند.

این بازیگر در خصوص پیشینه ی کاری خود اظهار داشت: من سابق به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای در پست هافبک چک بودم در سالهای گذشته به تیم ملی جوانان و نوجوانان دعوت شدم و در امید استقلال بازی کردم همچنین من و امین حیایی تیم تنیس هنرمندان را با هم ثبت کردیم و امیدوارم که در سال جدید خیلی برنامه ها را در این زمینه پیش ببریم./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار