دسترسی به فایل های مختلف را می توانید با دانلود این نرم افزار های مدیریت فایل آسان تر سازید وفایل های گوشی خود را به صورت حرفه ای تر مدیریت کنید.

به گزارش خبرنگار افتخاری دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ کاربران آندروید برای مدیریت و نصب فایل های مختلف در گوشی خود به یک نرم افزار مدیریت فایل نیازدارند که ما چند تا از بهترین و پرطرفدار ترین آن ها را برای شما آماده دانلود کردیم.





1-X-plore File Manager

X-plore دسترسی به فایل مختلف به صورت هم زمان را برای شما میسر می سازد چون این نرم افزار پوشه ها را به صورت شاخه ای نمایش می دهد تا امکان دسترسی به چندین فایل را داشته باشید. محیط این برنامه بسیار حرفه ای تر است و می توانید عکس فایل های نصبی را قبل از نصب مشاهده کنید.

برای دانلود X-plore File Manager برای اندروید اینجا را کلیک نمایید.





2-ASTRO File Manager  Browser

ASTRO پرطرفدارترین نرم افزار مدیریت فایل در جهان محسوب می شود. با این نرم افزار خواهید توانست به صورت پیشرفته تری مدیریت فایل کنید چون عکس ها، ویدیوها، فایل های نصبی وغیره... را به صورت جداگانه دسته بندی می کند تا به فایل های خود سریع تر دسترسی پیدا کنید.

برای دانلود ASTRO File Manager  Browser برای اندروید اینجا را کلیک نمایید.


 



3-ES File Explorer File Manager


ES File Explorer محیط بسیار مناسبی برای نصب وپاک کردن برنامه ها،بازی ها وغیره... دارد. این نرم افزار می تواند فایل های آرشیو را از حالت فشرده خارج کند یا فایل مورد نظر را فشرده سازد. امکان کپی پیست کردن، لیست کردن فایل ها، نمایش موقعیت فایل ها و جزئیات حافظه و غیره... از امکانات این نرم افزار است.

برای دانلود ES File Explorer File Manager برای اندروید اینجا را کلیک کنید.
 



ارسال شده توسط قاسم عین اله زاده خبرنگار افتخاري دريچه فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۸:۵۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۲
من همیشه از esاستفاده میکنم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۵۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۲
عالیه
آخرین اخبار