روزنامه دیلی میل در شماره اخیر خود در ادعایی عجیب مدعی شد رئیس جمهور کشورمان در سفر خود به نیویورک در سال 2006 میلادی هدف تیراندازی قرار گرفته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه دیلی میل در شماره روز پنج شنبه خود در ادعای عجیبی نوشت: مامور سازمان اطلاعات آمریکا در جریان بازدید محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران از نیویورک برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در ماه سپتامبر سال 2006 میلادی بطور تصادفی به سوی وی تیراندازی کرده است.

 این روزنامه در ادامه ادعای مضحک خود مدعی شد هنگامی که مامور اطلاعاتی آمریکا در خودروی متعلق به کاروان خودروهای "جرج دبلیو بوش"، رییس جمهور سابق آمریکا می خواست تفنگی را در جای خود بگذارد، این تفنگ بطور تصادفی تیراندازی کرد. گلوله به سوی احمدی نژاد شلیک شد که در آن زمان در حال سوار شدن در خودروی خود بود.


به نوشته دیلی میل، این رویداد در کتابی به نام "Deep State: Inside the Government Secrecy Industry" که در ماه آوریل به معرض فروش گذاشته خواهد شد، به طور مفصل شرح داده شده است.


بر اساس این ادعا، این رویداد فوراً طی یک یادداشت اداری به اطلاع تعدادی از مقامات عالی رتبه دولت آمریکا رسانده شده است. در این یادداشت نوشته شده "مامور اطلاعاتی آمریکا هنگامی که محمود احمدی نژاد در نزدیکی هتل "اینترکنتیننتال" در حال سوار شدن در خودروی خود بود، به طور تصادفی از تفنگ به سوی  وی شلیک کرد".


به گزارش دیلی میل، در بخشی از این کتاب گفته می شود: "وقتی شلیک رخ داد مأمور شروع به عذرخواهی کرد. احمدی نزاد فقط برگشت و سوار ماشین شد".


نویسندگان این کتاب همچنین گفته اند دولت آمریکا به خاطر واکتش احتمالی رییس جمهور ایران نگران بوده و می ترسیده وی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام کند سرویس های اطلاعاتی آمریکا برای ترور وی تلاش کردند.

برچسب ها: احمدی ، تیر ، بوش ، دیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار