برندسازي در کشور نيازمند پرداختن به محتوا است.

امير شاهي کارشناس بازاريابي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: مفاهيم مديريتي به واسطه ارتباطات جهاني به کشور وارد شده و توانسته در بين برخي از بنگاه‌هاي داخلي به جايگاه مناسبي برسد.

وي با بيان اينکه برندينگ در بسياري موارد به صورت يک نماد ظاهري جا افتاده است افزود: اين مفهوم از نظر محتوايي کمتر مورد توجه بنگاه‌هاي خصوصي قرار گرفته است.

اين کارشناس اظهار داشت: کشورمان از نظر واردات مفاهيم مديريت دنيا در جايگاه مناسبي است ولي اين واردات تنها براساس ظاهر مفاهيم صورت مي‌گيرد.

وي گفت: بدون پرداخت محتوايي به مسايل مديريتي نمي‌توان انتظار اثرگذاري آن را در بخش‌هاي مختلف داشت.

امير شاهي در پايان خاطر نشان کرد: صرفا به روز بودن در اين موارد کافي نيست و پرداختن علمي و به کار بستن صحيح از جمله عوامل مهم و تاثير گذار در بهبود  روند مديريت بازاريابي محسوب مي‌شود./عب

برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار