رئيس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي کشور با اشاره به فرمان مقام معظم رهبري در خصوص کاهش سوانح رانندگي تاکيد کرد:در راستاي تحقق فرامين معظم له بايد اين حوادث به حداقل ممکن برسد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پايگاه اطلاع رساني پليس،سردار اسکندر مومني  در حاشيه بازديد از پليس راه شهرستان ساري در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامي استان مازندران،معاون سياسي امنيتي استاندار ،مسئولان اداره راه و ترابري و حمل و نقل و پايانه هاي استان و همياران پليس افزود:پليس براي تحقق فرامين مقام معظم رهبري و تاکيد معظم له در جمع دست اندرکاران طرح نوروزي مبني بر کاهش سوانح رانندگي از هيچ تلاشي دريغ نخواهد کرد.  
رئيس پليس راهنمائي و رانندگي نيروي انتظامي ضمن تقدير و تشکر از همه دست اندرکاران طرح نوروزي در برقراري نظم و امنيت ترافيکي در کشور، اظهارداشت:بيش از 500 هزار نيروي پليس و هميار پليس براي برقراري امنيت و نظم بخشي امور ترافيکي سازماندهي شدند. 
سردار مومني عنوان داشت:ماموران پليس درحقيقت نماد و تجلي نظم بخشي و برقراري ثبات امنيت در جامعه هستند. 
وي اضافه کرد:ترافيک يک تشکيلات بين بخشي است که يک سازمان به تنهايي قادر به برقراري نظم وامنيت در جامعه نخواهد بود،و تحقق اين امر مهم مستلزم تعامل و همکاري همه سازمان ها است. 
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي کشور گفت:در طرح نوروزي پليس،سازمان هايي نظير اورژانس، آتش نشاني، جمعيت هلال احمر،راه و ترابري و حمل و نقل همکاري صميمانه اي با نيروي انتظامي دارند. 
سردار مومني، برقراري نظم، امنيت و آرامش در جامعه را يکي از وظايف مهم نيروي انتظامي عنوان کرد و افزود: همه دستگاههاي اجرايي کشور موظف هستند براي تحقق فرمان اخير رهبر معظم انقلاب اسلامي در جهت حداقل رسيدن سوانح و حوادث وسائط نقليه در کشور بيش از گذشته تلاش صميمانه اي با پليس داشته باشند.
وي تصريح کرد:دستور رهبر معظم انقلاب اسلامي به عنوان نقطه عطفي براي نيروي انتظامي محسوب مي شود و پليس با بسيج عمومي در کشور در جهت نظم و انضباط در جامعه تلاش خواهد کرد./ف
برچسب ها: سردار ، مؤمنی ، حوادث ، رانندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار