منصور راضي نژاد گفت: اجراي پروژه سطح بندي ژيمناستيك در سال 91 تنها با استقبال سه استان كشور همراه بود.

منصور راضي نژاد، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، ضمن بيان اين مطلب گفت: استاني كه مي تواند براي ساير هيئت ها نيز انگيزه ايجاد كند، تهران است اما متأسفانه به هيچ عنوان اين برنامه را در فعاليت هاي خود قرار نداده است.

وي اضافه كرد: تنها استان هاي گيلان، البرز و ايلام بيشترين همكاري را داشته اند و حتي تعدادي از ژيمناست هاي اين استان ها سطح دو اين پروژه را نيز گذرانده اند.

راضي نژاد با تأكيد بر اينكه هدف ما در سال 92 تعامل بيشتر با برنامه هاي آموزش و پرورش است، گفت: هدف اين وزارتخانه برگزاري مسابقات است اما در اجراي پروژه سطح بندي نمي خواهيم ورزشكاران را تحت فشار قرار دهيم، چرا كه بسياري از ژيمناست هاي تازه كار به دليل عدم موفقيت در مسابقات از ادامه فعاليت هاي خود در اين رشته خودداري مي كنند، اما با اين وجود قصد گنجاندن برنامه هاي آموزش و پرورش را با فشار كم تر در پروژه سطح بندي داريم.

مدير اجراي پروژه سطح بندي ژيمناستيك افزود: در هر گروه سني سطح خاصي پيش بيني شده و چنانچه در سال 92 ژيمناستي در سراسر كشور سطوح مربوط را پشت سر نگذاشته باشد، نمي خواهد در مسابقات رسمي شركت كند.

وي تصريح كرد: البته بايد اين نكته را مد نظر قرار دهيم كه گذراندن سطح يك ژيمناستيك نياز به وسايل خاص ندارد و تمام علاقه مندان به اين رشته ورزشي مي توانند از عهده آن بربيايند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار