مسعود مرادی کارشناس داوری در خصوص تعطیلات عید گفت: عید سرآغاز بهار است، مردم علاوه بر خانه تکانی سعی کردند که با نگاه جدیدتری وارد سال 92 شوند.

مسعود مرادی کارشناس داوری در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: من آدم بدشانسی هستم. امسال نتوانستم در لحظه تحویل سال در کنار خانواده ام باشم.

مرادی درباره خرید شب عید گفت: به خاطر اینکه امسال در ایران نیستم خرید های ایام عید را انجام داد تا با خیال راحت به سفر بروم.

کارشناس داوری در مورد کمک به اعضای خانواده در خانه تکانی گفت: به هر حال همه دست به دست هم می دهیم و خانه را تکان می دهیم علاوه بر تغییر دکور خانه باید ذهن خودرا نیز نو کنیم.

وی درباره نخستین دید و بازدیدی که در عید انجام می دهد، بیان داشت: بعد از اینکه از خارج از کشور برگشتم به دیدار مادرم می روم چرا که اولین سال درگذشت پدرم است بعد از‌آن هم به دیدار پدر و مادر همسرم می رود.

وی درباره سال مار گفت: من نمی دانم نامگذاری سالها به نام حیوانات برچه اصولی است آرزوی ورزشی ام درسال جدید این است که احترام بیشتری به داوران گذاشته شود.

وی درباره بهترین خاطره اش در ایام عید گفت: بودن در کنار خانواده بهترین خاطره ام در این ایام بوده است، یکی دیگر از خاطراتم به حضورم در نپال برمی گردد که به همراه اصغر مازیار لحظه سال تحویل را سپری کردم.

وی درباره هفت سین گفت: درست کردن هفت سین جزو سنت های دیرین خانواده ها در ایام عید است من بدون هفت سین تغییر سال را درک نمی کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: در یکی از سالها موقع تحویل سال در شرق آسیا حضور داشتم، به همراه تیم داوری در رختکن با وسایل ورزشی همچون سوت و سکه داوری هفت سین درست کردیم./آق

برچسب ها: مرادی ، هفت سین ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار