معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: ‌به دنبال کسب نتایج مثبت از اعمال محدودیت تردد خودروهای سنگین در محور اردبیل ـ سرچم در ایام نوروز این اعمال محدودیت در محور اردبیل ـ آستارا نیز انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سید کمال‌الدین میرجعفریان در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای استان اردبیل اظهار داشت: ما از ماه‌ها پیش با تشکیل جلسات مستمر و هفتگی سعی کردیم هماهنگی‌های لازم را بین دستگاه‌های مختلف برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در شأن آنها انجام دهیم که در این باب بحث کنترل بازار، تردد ایمن و سهل همراه با مهیا بودن جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری در دستور کار بوده است.

وی با قدردانی از مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت در رصد دقیق بازار و کاستن از تب و تاب‌های تنش‌آفرین خاطرنشان کرد: امسال برخلاف سال‌های گذشته با تشدید نظارت‌ها و کنترل‌ها ارائه سرویس به مردم به شکل مطلوب‌تر و با محتوای شایسته‌تری انجام شده و کاهش دغدغه‌های مردمی را در این حوزه شاهد بودیم.

میرجعفریان، موضوع امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی و صدور اطلاعیه‌های هواشناسی به همراه اعمال محدودیت‌های ترافیکی در برخی از مسیر را یادآور شد و تصریح کرد:‌ با نتایج مثبتی که با اعمال محدودیت برای خودروهای سنگین در محور اردبیل – سرچم گرفتیم در تلاش هستیم این اعمال محدودیت تردد وسایط نقلیه سنگین را در محور اردبیل – آستارا نیز اعمال کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل اضافه کرد:‌ قبل از فعالیت ستاد، مانورهای مختلفی با هدف هماهنگی بیشتر انجام شده و به صورت شبانه‌روزی نیروها در حال آماده‌باش برای سرویس مناسب هستند/س

برچسب ها: اردبیل ، محدودیت ، وسایط ، سنگین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.