گویار قرارداد اوليویرا پرتغال با تیم تراکتور سازی مبلغی معادل 700 هزار دلار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، از باشگاه تراکتور سازی خبر رسید مبلغ قرارداد این مرد پرتغالی با تبریزی ها 700 هزار دلار است با این حال مدیر عامل تراکتور سازی مدعی شده است این مربی را بسیار ارزانتر از مربیان داخلی خریداری کرده است با این تفاسیر حتی اگر مبلغ قرار داد این مربی را با دلار دولتی هم محاسبه کنیم باز هم ارزانتر از مربیان داخلی نخواهد شد به این ترتیب می توان دلیل اصرار اولیه تراکتور سازی براي جذب مربی داخلی را درک کرد چرا که قطعا هزینه کمتری برای آنها داشت.
 
*اولویرا با مربی ایرانی کار نمی کند

سرمربی جدید تیم تراکتور سازی با مربی ایرانی کار نمی کند اليویرا پرتغالی که اخیرا هدایت تیم تراکتور سازی را بر عهده گرفته است طی مذاکره با مسئولان این باشگاه مدعی شده کادر فنی در مورد نظرش از خارج از ایران خواهد آورد ظاهرا وی نمی خواهد با دستیار ایرانی کار کند در این حال مسئولان این باشگاه با توجه به تلاش های غلام حسین باغ آبادی و با توجه به اینکه وی سرعت یارگیری های فصل دوازدهم را بر عهده دارد او برای همکاری با وی حساب کردند از این رو باغ آبادی تنها دستیار الویرا در تیم تراکتور سازی نخواهد بود و سایر نفرات را وی با خود به ایران می آورد.

*مربی پرتغالی سه شنبه تیم را تحویل می گیرد

سرمربی پرتغالی تیم تراکتور سازی تمرینات این تیم را از روز سه شنبه هفته آينده استارت می زند وی که دوباره به کشور برگشته است سه شنبه به ایران می آید و تیم را با نفرات کاملش تحویل می گیرد.

این مربی با توجه به عدم شناخت تقریبی اش از فوتبال ایران و بازیکنان ایرانی از مسئولان باشگاه خواسته خودشان نسبت به جذب بازیکنان اقدام کنند و تیم آماده را تحویل وی دهند.

طبق اعلام این مربی تمرینات زیر نظر او از روز سه شنبه هفته آینده استارت می خورد و پس از‌ آن در مورد اردو و سایر برنامه ها به باشگاه و بازیکنان برنامه خواهد داد./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.