اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت قانونی فلسطین در باریکه غزه با انتقاد از سفر اوباما به اراضی اشغالی از مرحله جدیدی در درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از النشره، اسماعیل هنیه در تازه ترین سخنان خود که امروز بیان کرد اظهار داشت ملت فلسطین در آستانه مرحله جدیدی در درگیری با رژیم صهیونیستی هستند و په آزادی نزدیک شده اند.

اسماعیل هنیه در سخنرانی خود در خطبه نماز جمعه امروز غزه درباره سفر باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی گفت: اوباما برای تشدید شهرک سازی و قانونی کردن آن وارد فلسطین اشغالی شده است.

اوباما این چراغ سبز را به رژیم صهیونیستی داده است که این رژیم در تجاوزگری های خود علیه ملت فلسطین و برخی از کشورهای عربی و اسلامی آزاد باشد.  از ابعاد پنهان این سفر این است که اوباما تلاش می کند روند آشتی میان گروه های فلسطینی را به بن بست بکشاند.
 
وی افزود اوباما برای اطمینان بخشیدن به رژیم صهیونیستی در سایه تغییرات استراتژیک منطقه  و پس از پیروزی مقاومت در جنگ هشت روزه به اراضی اشغالی سفر کرده است.
 
هنيه در ادامه سخنرانی خود در مسجد العلمی باریکه غزه از مقامات تشکیلات خودگردان خواست که هرچه سریعتر روند برگزاری انتخابات در خارج از فلسطین را فراهم کرده وزندانیان سیاسی در کرانه غربی را آزاد کنند.

برچسب ها: هنیه ، اوباما ، اراضی ، اشغالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار