مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت : اولین سمپوزیوم بین المللی مجسمه های چوبی با شرکت بیش از 30 اثر از هنرمندان داخلی و خارجی ، هفته سوم فروردین ماه برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  شوشتری با اعلام اين خبر اظهار کرد : این سمپوزیوم که با استقبال بسیار خوب هنرمندان خارجی و داخلی روبرو شده ، به مدت یک هفته در محل تپه های عباس آباد برگزار می شود و هنرمندان طی این مدت ، مجسمه های چوبی خود را خواهند ساخت.
وی در ادامه با اشاره به همزمانی ایام فاطمیه با روزهای ابتدایی نوروز خاطرنشان ساخت : به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه ، آثار مذهبی متعددی درشهر نصب شده است. این آثار شامل 75 اثر با مضمون صلوات و اسماء الهی است .
شوشتری افزود : هفت سلام قرآنی شامل 7 آیه از قرآن کریم که با " سلام " آغاز می شوند نیز در مسیر بهشت زهرا(س) نصب شده اند ، این آثار بصورت حجمی است و  با خط نستعلیق نوشته شده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی در ادامه به رنگ آمیزی 92 تخم رنگی توسط هنرمندان طراح و گرافیست و نصب این آثار در شهر اشاره کرد و افزود : بیش از150 اثر حجمی در حاشیه اتوبانها به مناسبت سال نو نصب شده است همچنین مجسمه و آثارحجمی با مضمون سفر و مسافر نیز در محدوده فرودگاه مهرآباد ، میدان راه آهن و پایانه بیهقی نصب شده است./ف
برچسب ها: مجسمه ، برگزار ، نصب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار