رییس سازمان بهزیستی کشور، در پیامی عید نوروز را به کارکنان و جامعه هدف"فرزندان و مددجویان سازمان" تبریک گفته و برای آنان آرزوی سلامت و پیروزی کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از سازمان بهزیستی کشور، دکتر همایون هاشمی رییس سازمان بهزیستی کشور، در پیامی عید نوروز را به کارکنان و جامعه هدف"فرزندان و مددجویان سازمان" تبریک گفته و برای آنان آرزوی سلامت و پیروزی کرده است. 
 
متن کامل این پیام به شرح زیر است:
 
باسمه تعالی
یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحول، حول حالنا الی احسن الحال
 
خانواده بزرگ بهزیستی کشور  
همکاران، فرزندان و مددجویان محترم سازمان بهزیستی
 
حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سال حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی را سالی سرشار از برکت و معنویت از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینماییم
 
همکاران همدل من در سازمان بهزیستی  
 
چه زیباست که طبیعت ردای سفید و تحسین برانگیز خود را به سبزی سبزه داران و نوای دلنشین هَزاران سپرده و امید، کار، تلاش و زندگی را برای ما به ارمغان می آورد و نرم نرمک می رسد اینک بهار.  
سالی دیگر را در خانواده صمیمی بهزیستی کشور در کنار هم سپری کردیم.  
از تلاش–جدیت و تعهد شما در انجام وظایف اداری سپاسگزارم و فرا رسیدن سال حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی و همچنین عید نوروز باستانی را به شما و خانواده محترمتان شادباش میگویم. باشد که باشید و تحت توجهات حضرت ولی عصر خدمتگزار ایران عزیزمان بمانید.  
فرزندان و مددجویان و عزیزان خانواده بزرگ بهزیستی
 
آغاز سال نو و فرا رسیدن "عید نوروز باستانی" و طمطراق پیک بهاران تبریک و تهنیت صمیمانه را تقدیم شما داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندهستم و امیدوارم تا خداوند متعال آرامش ما را در آرامش شما عزیزان و فرزندان بهزیستی رقم زند./ف
برچسب ها: تبریک ، بهزیستی ، سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار