مديركل حمل و نقل و پايانه هاي چهارمحال و بختياري از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری این استان در ارایه خدمات مطلوب در تعطیلات نوروزی 92 خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛فريبرز كرمي بيان داشت: به منظور حمایت از حقوق مسافران، برنامه ریزی لازم برای ارایه خدمات رسانی با سطح کیفی بالا توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای اين استان به مسافران انجام شده است.
 وي بيان داشت:  دو هزار و 350 ناوگان حمل ونقل چهارمحال وبختياري آماده خدمات دهي به مسافران نوروزي است.
كرمي افزود: 350 دستگاه اتوبوس و 800 دستگاه تاكسي درون شهري و برون شهري براي خدمان دهي مسافران آماده است.
وي ادامه داد: همچنين يك هزار و 200 دستگاه ميني بوس براي خدمات دهي به مسافران درون استاني مهيا شده است.
كرمي اظهار داشت: هماهنگی های لازم از طریق انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل و رانندگان بخش مسافربری استان به منظور در اختیار داشتن سرویس کشیک در زمان اجرای طرح نوروزی تا 15 فروردین ماه سال آینده انجام شده تا در صورت بروز مشکلات فنی، سرویس جایگزین در سریع ترین زمان ممکن در دسترس مسافران در راه مانده قرار گیرد.
وي تصريح كرد: نظارت و بازرسی در تعطیلات نوروزی با حساسیت بیشتری پیگیری شده و احترام به حقوق مسافران، ارایه خدمات با کیفیت، حفظ نظم و آرامش، ارایه امکانات رفاهی در اتوبوس و جلوگیری از تردد وسایل نقلیه دارای نقص فنی در صدر برنامه های این اداره کل برای فراهم نمودن سفری ایمن و لذت بخش برای مسافران نوروزی قرار دارد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار