مانور آماده باش نیروهای امداد و نجات ارس با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس آغاز شد و امدادگران و آتشنشانان در محور های مواصلاتی منطقه و پایگاه های امداد مستقر شدند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، نجفی در آئین شروع بکار تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس با اشاره به لزوم امنیت گردشگران و سرمایه گذاران در ارس گفت: یکی از ارکان مهم توسعه وجود امنیت و احساس آرامش است که لازم است در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی به صورت جدی به آن پرداخته شود.

وی افزود: منطقه زیبا و خوش آب و هوای ارس همواره در اکثر ایام سال مورد استقبال گردشگران است و امیدواریم هیچ مشکلی برای گردشگران بوجود نیاید.

نجفی مرکز امداد و نجات و آتشنشانی منطقه آزاد ارس را یکی از مجهزترین مراکز استان دانست و افزود: این مرکز در بسیاری از عملیات های امدادی و آتشنشانی در سطح استان ارائه خدمات کرده و لازم است به مجهزترین ابزار و ماشین آلات امدادی روز دنیا تجهیز شود.

رئیس ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس وجود سرمایه های هزاران میلیارد تومانی سرمایه گذاران در ارس را خاطر نشان کرد و گفت: امدادگران و آتشنشانان ارس نقش ویژه ای در توسعه سرمایه گذاری های گذشته حال و آینده دارند.

وی از آمادگی کامل نیرهای ستاد تسهیلات سفر از جمله امددی و نجات، نظامی و انتظامی، خدماتی، اقامتی و تفریحی منطقه آزاد ارس خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای آرامش خاطر گردشگران در همه جای ارس انجام شده و امیدواریم نوروز 1392 با خاطرات شیرین و به یادماندنی به اتمام برسد.

امداد گران سازمان منطقه آزاد ارس نیز در پایان این مراسم با شعار "هیچ وقت مسافرین نوروزی را درجاده ها تنها نخواهیم گذاشت" مانور آماده باش خود را در قالب چند عملیات فرضی انجام داده و رسما به پایگاه های تعیین شده اعزام شدند.

گفتنی است :امدادگران منطقه آزاد ارس در قالب هفت اکیپ متخصص 40 نفری با امکانات امدادی و آتشنشانی از جمله سه دستگاه آمبولانس و سه دستگاه خودروی آتشنشانی و همچنین تجهیزات و امکانات نجات امدادکوهستان، غواصی، نقص خودروهای در راه مانده درنقاط حادثه خیز و جاده های مواصلاتی به صورت 24ساعته و سیار و ثابت حضور فعال خواهند داشت.

همچنین در پایان این مراسم از طرف خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان شاغل در سازمان منطقه آزاد ارس لوح یادبودی به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس اهداء شد/س

برچسب ها: شروع ، تسهیلات ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.