مقررات و مشكلاتي كه در سيستم هاي دولتي در پيشبرد اهداف و برنامه‌هاي آنها وجود دارد، شامل انجمن‌ها نشده بنابراين مي‌توانند رسالتها و نقش خود را در نظام سلامت راحت تر انجام دهند.

دكتر محسن توكلي عضو هيات مديره انجمن جراحان ارتوپدي ايران انجمن‌هاي علمي را ارگان‌هاي غير دولتي عنوان كرد و به خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:از آن جا كه هيات مديره انجمن‌هاي علمي داوطلبانه و صرفا جهت خدمت و پيشبرد اهداف انجمن انتخاب مي‌شوند بنابراين اهداف و برنامه‌هاي هيات مديره و انجمن ها با درجه خلوص خاصي انجام و موثر و همه گيرتر خواهد بود.

وي افزود: اين انجمن‌ها صرفا در مورد مسائل علمي خاص آن انجمن‌ها فعاليت دارند كه در مواردي نيز مشكلات علمي و صنفي با هم ادغام شده و نمي‌توان آنها را جداا از هم دانست.         

                                                  

وي با بيان اين كه در رشته ارتوپدي وابستگي شديدي بين اعمال جراحي و تجهيزات پزشكي وجود دارد اذعان داشت: هنگامي كه اين تجهيزات در دسترس نباشد و يا به دليل گراني كه امروزه شاهد آن هستيم بيمار قادر به تهيه تجهيزات مورد نياز خود نباشد اعمال جراحي كمتر شده و اين امر بروي مسائل اقتصادي قشر جراحان ارتوپد تاثير گذار خواهد بود./ع2

برچسب ها: علمی ، ارتوپد ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار