فرمانده انتظامي نايين اصفهان گفت: در يك سال گذشته با اجراي طرح هاي انتظامي عملياتي ،موفق به كشف مقدار3 تن و 196 كيلو گرم انواع مواد مخدر و انهدام 16 باند بزرگ مخدر شديم .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ،"سرهنگ رجبعلي مختاري" فرمانده انتظامي شهرستان نايين اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت : ماموران انتظامي و ايست بازرسي شهيد شرافت نايين در سال گذشته طرح هاي انتظامي و مختلفي را بمنظور مقابله با ورود و انتقال مواد مخدر در محورهاي اصلي و منتهي شهرستان به اجرا گذاشتند .
وي افزود: در مدت ياد شده ماموران موفق شدند 16 باند حمل مخدر را متلاشي و مقدار 3 تن 196 كيلو گرم انواع مواد مخدر كه عمده آن ترياك بود را كشف و ضبط كنند . 
اين مقام مسئول تصريح كرد:در اين عمليات ها ماموران ضمن كنترل دقيق مبادي ورودي و خروجي شهر قاچاقچيان مواد را كه عمدتا با خودروهاي مدل بالا و تيزرور قصد انتقال مواد را داشتند شناسايي و دستگير كردند . 
"سرهنگ مختاري" با اشاره به اينكه در سال جديد طرح هاي انتظامي مثل سال گذشته به شدت به اجرا در خواهد آمد،ابراز اميدواري كرد با همكاري مردم ريشه مخدر را كه عمال اصلي جرايم و آسيب هاي اجتماعي است كنده و تا نابودي كامل عامل و عاملين آن گام بر داريم./ف
برچسب ها: مخدر ، نایین ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار